-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Передача-прийняття товару здійснюється уповноваженими представниками Замовника та Постачальника, у строки визначені Замовником, згідно письмової або усної заявки Замовника, з зазначенням кількості, асортименту та інших вимог у межах даного Договору щодо товару, який постачається.
Торги не відбулися
536 760.00
UAH з ПДВ
Номер:
72bcf88fa74749ca9519b4b6e07066d1
Внутрішній номер закупівлі:
23411176
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-11-26-018206-a
Замовник:
Державна установа "Одеська виправна колонія (№14)"
×
-
Код ЄДРПОУ:
08564127
-
Адреса:
65059, Україна, Одеська область, Одеса, Краснова, 2А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Греденюк Сергій Сергійович +380487373592 kbo.ovk14@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
536 760.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
26.11.2024 18:30 - 29.11.2024 08:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата товарів здійснюється Замовником по факту поставки товарів на склад Замовника, протягом 20 банківських днів з моменту отримання бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата товарів здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, на підставі оформлених належним чином видаткових накладних Постачальника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Кількість
19880 кілограм
Період постачання
до 20.12.2024
Інформація про скасування
Номер:
5ad500bc50984fd9a44f1f6df0153908
Причина скасування:
Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:
Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю.
Враховуючи те, що під час проведення запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі в графі «Інформація про предмет закупівлі» «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» було помилково внесено некоректні дані, що призвело до неможливості укладення договору в редакції, що була оприлюднена, а саме: некоректно визначений об’єм закупівлі, потрібно прийняти рішення про відміну запиту (ціни) пропозицій постачальників щодо Закупівлі.
Дата опублікування:
27.11.2024 16:20
Дата виконання:
27.11.2024 16:20
Статус:
Виконано