• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 (CPV) : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук для військових потреб) закупівля в період воєнного стану

Завершена

41 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 907132091c2c40a6bd89a57df070c076
Внутрішній номер закупівлі: 23397570
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-26-004764-a   
Замовник: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Контактна особа: Гриджук Ігор 380342552111 grif.mvk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Задоволення нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів на їх запит
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та дововненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346). Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі) Лист - звернення від в/ч від 25.11.2024 вх №5744/01-10/11, рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023р. № 220-39 “Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно – оборонної роботи Івано-Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки”. Отже у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей. Отже, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Очікувана вартість: 41 800.00 UAH без ПДВ
Додаткова ознака: Українська Визвольна Війна

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Коваль Л.А.
Ціна пропозиції 41 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.11.2024 11:08
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5f058a0e96074bf0a39ad718505ef88c
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-26-004764-a-a1
Постачальник: ФОП Коваль Л.А.
Номер договору: 140
Сума договору: 41 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 26.11.2024 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
обгрунтування 26.11.2024 ноутбук.pdf