• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Cуміш сухофруктів зі сливами, ДСТУ 2435, ДСТУ 8494

Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці ЗАМОВНИКА, з обов’язковим дотриманням строків придатності Товару. ЗАМОВНИК замовляє Товар на наступні періоди із зазначенням конкретного місця поставки електронною поштою, факсимільним зв’язком, телефонограмою або іншими засобами зв’язку, а ПОСТАЧАЛЬНИК виконує дане замовлення. В замовленні вказується адреса доставки, кількість продукції, категорія призначення (пільгова категорія, батьківські кошти, кошти сільських рад тощо). При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА щоденно. Доставка проводиться 2 рази на місяць в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо.

Завершена

22 750.00 UAH з ПДВ
Номер: 58947426d5f34598a29b59f02fec7d34
Внутрішній номер закупівлі: 23396078
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-26-002954-a   
Замовник: КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Орест Степанович Гуль +380676735270 rada-kelm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 22 750.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.11.2024 10:22 - 02.12.2024 00:00
Період кваліфікації: 02.12.2024 00:00 - 09.12.2024 09:57
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Cуміш сухофруктів зі сливами, ДСТУ 2435, ДСТУ 8494
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 250 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 60100, Україна, Чернівецька область, За адресами підпорядкованих Замовнику закладів освіти, згідно додатку 2 до Договору, Кельменецька територіальна громада На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ"
Початкова пропозиція 22 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
09.12.2024 09:57
Відповіді на вимоги 2
Документи 5
Скарги 0
ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
Початкова пропозиція 22 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.12.2024 09:57
Відповіді на вимоги 2
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 0475fb99f1374a7298d2bb53d4a3e75f
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-26-002954-a-b2
Постачальник: ФОП "ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
Дані про підписанта Постачальника: ГАЙДЕЙ МАРІЯ ВАСИЛІВНА, nagoryanu@ukr.net, +380981004864, UA073563340000026000970192596 , Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 361
Сума договору: 22 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 10.12.2024 14:28
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 361.pdf
p7s
sign.p7s