• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках

Завершена

366 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 5eabffff5bf74e77bf704af0139c8aaf
Внутрішній номер закупівлі: 23383464
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-25-010301-a   
Замовник: Державний університет "Житомирська політехніка "
Контактна особа: Власюк Олена Василівна 380412241948 elenavlassuk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Державний університет «Житомирська політехніка», м. Житомир, вул. Чуднівська, 103, ЄДРПОУ 05407870 Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 79710000-4- Охоронні послуги Розмір бюджетного призначення: 366 000,00 грн (триста шістдесят шість тисяч грн 00 коп), Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 08 лютого 2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 31 грудня 2024 року. У Замовника виникла необхідність проведення закупівлі. Державним університетом «Житомирська політехніка» (далі – Замовник) в 2023 році для потреб на 2024 рік було оголошено відкриті торги: Код ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках) (номер в електронній системі закупівель UA-2023-12-29-007201-a). За результатами відкритих торгів з особливостями було укладено договір № 11 від 22 січня 2024р (далі- Договір) між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «СИЛА ЗАХИСТУ». В зв’язку з неналежним виконанням покладних зобов’язань та з систематичними порушеннями умов договору ТОВ «СИЛА ЗАХИСТУ» Замовником було повідомлено про розірвання договору в односторонньому порядку відповідно до п 4.5. з 01.11.2024р. Надання послуг з цілодобової безперервної фізичної охорони для об’єктів Замовника є нагальною потребою, тому необхідно забезпечити охорону об’єктів у листопаді - грудні 2024 року, доки не буде проведено закупівлю на 2025 рік та укладено договір з переможцем відкритих торгів. У зв’язку з тим, що Замовник та його об’єкти є закладами з надання навчальних та соціальних послуг з безпосереднім навчанням студентів та ліцеїстів які є не повнолітніми, їх діяльність без охорони не можлива та неприпустима. Відсутність охорони призведе до припинення роботи Замовника та його об’єктів, що викличе значний негативний загальний громадський резонанс та неможливість нормального функціонування установ. Для захисту контингенту Університету, матеріальних цінностей. Замовник визначав очікувану вартість предмету закупівлі відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275 затвердженою Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме - проведений моніторинг цін шляхом отримання комерційних (цінових) пропозицій від постачальників охороних послуг в місті Житомирі. Найбільш економічно прпозиція була надаан ТОВ « Скорпіон –Безпека» код ЄДРПОУ 40272535 з сумою 366 000,00 грн (триста шістдесят шість тисяч грн 00 коп) з ПДВ. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі за кодом ДК 021-2015 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Закон України «Про публічні закупівлі» 2.Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» 3. Річний план закупівель на 2024рік (UA-P-2024-11-20-001816-a) 4. Претензія щодо грубого порушення умов договору №11 від 22.01.2024 з відповідними додатками (службова записка завідуючого господарства навчального корпусу №5 від Олійника А.В. від 08.10.2024р, Акт фіксації факту відсутності на посту охоронця еавчального корпусу №5 Алаєва Олександра Анатолійовича від 08.10.2024 р.)
Очікувана вартість: 366 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках
Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКОРПІОН-БЕЗПЕКА"
Ціна пропозиції 366 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.11.2024 14:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c9b08e90e9b246c481e9433d595b1b9b
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-25-010301-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКОРПІОН-БЕЗПЕКА"
Номер договору: 357
Сума договору: 366 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 305 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з охорони в навчальному корпусі та гуртожитках: 366 000.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 20.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 20.11.2024 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Претензія_Державний_університет_Житомирська_політехніка.pdf
pdf
Обгрунтування охорони.pdf
pdf
Протокол охорона.pdf