• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.

Строк (термін) поставки товару: не пізніше 12.12.2024 р. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178). Оплата Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.

Завершена

17 844.00 UAH з ПДВ
Номер: 38b5ffcbfa4b46dbbd2a8e24e52a09b3
Внутрішній номер закупівлі: 23369382
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-22-015462-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1"
Контактна особа: Ірина Ігнатова +380456367363 zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 17 844.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.11.2024 16:53 - 27.11.2024 15:00
Період кваліфікації: 27.11.2024 15:00 - 27.11.2024 15:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 4 штука
Період постачання до 12.12.2024
Місце постачання 09113, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи 65а На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
Початкова пропозиція 16 384.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
16 384.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.11.2024 15:05
Відповіді на вимоги 7
Документи 3
Скарги 0
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
Початкова пропозиція 17 420.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 420.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Ковальчук Людмила Олександрівна
Початкова пропозиція 17 799.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 799.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 85e0a96587f7439cad4963f86dd8da8d
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-22-015462-a-c1
Постачальник: ТОВ "ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУПП"
Дані про підписанта Постачальника: Адамова Олена Анатоліївна, omegazavod@gmail.com, +380500675939, UA883133990000026000055745045, Статуту, Директор
Номер договору: 482
Сума договору: 16 384.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 15 312.15 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 02.12.2024 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
482. ТОВ ОМЕГА ІНВЕСТ ГРУП № 482 від 02.12.2024.pdf
p7s
sign.p7s