• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4)

Завершена

6 825.00 UAH без ПДВ
Номер: ee60879921c94c0887536c2c5124b0db
Внутрішній номер закупівлі: 23368617
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-22-014557-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Сапожник Світлана Василівна 380443665181 svitlana.sapozhnyk@kyivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 825.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 39 штука
Період постачання 21.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 02094, Україна, м. Київ, бульвар Івана Котляревського, будинок 1/1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Цацко Андрій Валерійович
Ціна пропозиції 6 825.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.11.2024 16:04
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d8dfac81606447bf965fede508b09c97
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-22-014557-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Цацко Андрій Валерійович
Номер договору: 16/24
Сума договору: 6 825.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А-4): 175.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 21.11.2024 00:00
Статус:
Підписаний