• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.

Завершена

1 097 208.00 UAH без ПДВ
Номер: 950f441a510b4c0a802ca3659e7fb1de
Внутрішній номер закупівлі: 23364081
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-22-010077-a   
Замовник: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактна особа: Добриніна Олена Володимирівна 0487272760 ntvm1@odz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 097 208.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.11.2024 14:05 - 27.11.2024 10:00
Період кваліфікації: 27.11.2024 10:00 - 27.11.2024 11:15
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8820 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Степна, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Початкова пропозиція 1 043 847.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 043 847.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.11.2024 11:15
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 1 096 767.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 096 767.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 7
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: fc03d8f0f49c4b4bbcbe0d7a9f14a6fd
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-22-010077-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Дані про підписанта Постачальника: Андрій Єльцов, el0665752725@gmail.com, 380665752725, UA873510050000026008879220302, Статуту, Директор
Номер договору: ОД/НХ-24-832-НЮ
Сума договору: 1 252 616.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 043 847.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 04.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
24-832 НЮ.pdf
pdf
ЗпВД-24-832.pdf
pdf
ЗпВД-24-832.pdf
p7s
sign.p7s