• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника)

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника): 8мм, ДСТУ 7124; 217,61 т. Переможець закупівлі, пропозиція якого за результатами закупівлі була визначена системою переможною, має протягом 4 годин з моменту визначення його переможцем зв'язатися з Замовником (електронною поштою у вигляді листа в довільній формі) та підтвердити намір укласти договір за результатами закупівлі. У разі відсутності такого підтвердження Замовник може відхилити переможця закупівлі як такого, що відмовився від підписання договору на умовах, визначених Замовником. Постачальник зобов'язується у період до 31.12.2024 року постачати інші енергоносії, а саме: пелети паливні з лушпиння соняшника для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради, а Споживач – прийняти і оплатити товар на умовах Договору. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника. З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні. Строк (термін) постачання товару: до 31.12.2024 р. Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору. Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які подаються щоп'ятниці на наступний тиждень, будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника. Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами. Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства. Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні. Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару. Упаковка та маркування Товару, що поставляється за Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності. Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає. Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки. Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника. Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та Договором. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

1 740 880.00 UAH з ПДВ
Номер: c359470ebd524e189bbd5817a48ac862
Внутрішній номер закупівлі: 23364042
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-22-010017-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Юріївна +380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 740 880.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.11.2024 14:03 - 27.11.2024 07:00
Період кваліфікації: 27.11.2024 07:00 - 29.11.2024 10:44
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124
Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
Кількість 217.61 тонна
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ГАВРИЛЕНКО ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА"
Початкова пропозиція 1 627 722.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 627 722.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
29.11.2024 10:43
Відповіді на вимоги 3
Документи 6
Скарги 0
ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Початкова пропозиція 1 669 068.70 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 669 068.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.11.2024 10:44
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА
Початкова пропозиція 1 679 949.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 679 949.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Чміль Родіон Олександрович"
Початкова пропозиція 1 708 020.89 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 708 020.89 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП КОЛЄСНІКОВ РУСЛАН ІВАНОВИЧ
Початкова пропозиція 1 716 942.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 716 942.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АНТРАЦИТ ГРУПП 2016"
Початкова пропозиція 1 736 527.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 736 527.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 93dafd3835d34ca99615b8f59aaa2ee5
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-22-010017-a-c2
Постачальник: ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Дані про підписанта Постачальника: Ігнатьєв Андрій Володимирович, ignatevfop@gmail.com, +380679781602, UA183054820000026003500639372, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 213
Сума договору: 1 662 533.86 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 29.11.2024 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 213 від 29.11.2024.pdf
pdf
ДУ1 дог.213.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s