-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
додаткові будівельні роботи, не зазначені у початковому проєкті по об’єкту «Реконструкція водоводу від ДВС-1 до с. Люцерна, Вільнянського району, Запорізької області»
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі та закупівлі додаткового обсягу робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі робіт та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей, шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Завершена
80 119 290.58
UAH з ПДВ
Номер:
338ff66bca5949b3b5ce64c624c30264
Внутрішній номер закупівлі:
23354291
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-11-22-000390-a
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
33836176
-
Адреса:
69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборный, 164
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дмитро Кабанов +380612390201, +380612390447 dgkh@zoda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено (продовжено) до 05 години 30 хвилин 07.02.2025.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, пунктом З7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
За результатами процедури відкритих торів з особливостями 25.08.2023 укладено договір на виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція водоводу від ДВС-1 до с. Люцерна, Вільнянського району, Запорізької області» з ТОВ «АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ». Вартість робіт за договором становить - 422 141 809,16 грн з ПДВ.
Під час виконання будівельних робіт виникла необхідність у додаткових роботах, непередбачених проєктною документацією. Тому, проєктну документацію відкориговано та отримано позитивний експертний звіт від 30.10.2024 № 01-0509-24/ЕП/КО.
У зв’язку із коригуванням проєктної документації виникла необхідність у закупівлі додаткового обсягу робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт - ТОВ «АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ».
Згідно з відкоригованою проєктною документацією вартість додаткових робіт складає 80 119 290,58 грн з ПДВ, що не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю від 25.08.2023 № 9-23.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13:
придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі та закупівлі додаткового обсягу робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі робіт та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей, шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість:
80 119 290.58 UAH з ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки за виконані роботи здійснюватимуться з урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 робочих днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
додаткові будівельні роботи, не зазначені у початковому проєкті по об’єкту «Реконструкція водоводу від ДВС-1 до с. Люцерна, Вільнянського району, Запорізької області»
Кількість
1 работы
Період постачання
до 25.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ «АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42007789
-
Контактна особа:
Зубов Віталій Михайлович 050 361 88 37
-
Адреса:
Україна
Ціна пропозиції
80 119 290.58 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.11.2024 08:45
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
40ccdebc68324103ac730696879a1077
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-22-000390-a-c1
Постачальник:
ТОВ «АВАНГАРД БУД ПРОЕКТ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42007789
-
Адреса:
Україна
Номер договору:
6-24
Сума договору:
80 119 290.58 UAH з ПДВ
Сума договору:
66 766 075.48 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
додаткові будівельні роботи, не зазначені у початковому проєкті по об’єкту «Реконструкція водоводу від ДВС-1 до с. Люцерна, Вільнянського району, Запорізької області»: 80 119 290.58000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
21.11.2024 09:12 - 25.12.2026 09:12
Дата підписання:
21.11.2024 09:12
Статус:
Підписаний