-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з обстеження технічного стану вентиляційної системи газифікованого об'єкту адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради для підготовки об'єкту до опалювального сезону
Завершена
650.00
UAH без ПДВ
Номер:
7f470b0407d14faf9c6ee92271abbda8
Внутрішній номер закупівлі:
23345487
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-11-21-009637-a
Замовник:
Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
05410599
-
Адреса:
54020, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Анатолій Свергун +380512478389 a.sverhun@mkrada.gov.ua https://admzr.mkrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
650.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з обстеження технічного стану вентиляційної системи газифікованого об'єкту адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради для підготовки об'єкту до опалювального сезону
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
НУЖНИЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3218721957
-
Контактна особа:
+380730209508
-
Адреса:
54005, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Пушкінська, 28 офіс 13
Ціна пропозиції
650.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.11.2024 13:57
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
536fbc64ce4545cba030261ca196c86c
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-21-009637-a-c1
Постачальник:
НУЖНИЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3218721957
-
Адреса:
54005, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Пушкінська, 28 офіс 13
Номер договору:
478
Сума договору:
650.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
21.11.2024 13:51
Статус:
Підписаний