• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області

Завершена

91 796 970.62 UAH з ПДВ
Номер: 95ba4c6c78664b3d924cef6d61649ccc
Внутрішній номер закупівлі: 23345107
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-21-009281-a   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович 380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспортуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.02.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 31.03.2025 року. Відповідно до статутних завдань державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області», з ТОВ «ПБС» (код ЄДРПОУ 42481278) 14.07.2023 укладено договір № 60 про надання Послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). ТОВ «ПБС», листом від 05.11.2024 № 05/11-02 (копія додається), звернувся до ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області», в якому повідомляє, що виникла необхідність у наданні додаткових послуг, та, з метою забезпечення безперебійного руху транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області, просить розглянути можливість укласти договір із Замовником для надання додаткових послуг. До листа ТОВ «ПБС» додає порівняльну відомість обсягів робіт та Дефектний акт. На підставі наданого ТОВ «ПБС», порівняльної відомості обсягів робіт та Дефектного акту від 06.11.2024, ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області», відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753 складено зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, з якого слідує, що загальна вартість додаткових послуг не перевищуватиме 50 відсотків ціни договору від 14.07.2023 № 60, укладеного за результатами проведення закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-04-011031-a. Потреба у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого виконавця обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ «ПБС», який на даний час надає послуги за місцем надання послуг, що визначено в договорі від 14.07.2023№ 60, дає можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, що виконувалися цим виконавцем та потребували завершення, дозволить забезпечити уникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з використанням техніки на місті надання послуг. Таким чином забезпечено сумісність інженерних, технічних і конструктивних рішень та відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе відповідальність виконавець ТОВ «ПБС». Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг затверджений наказом ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» від 11.11.2024 № 98. Вищезгаданими документами підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області (Код ДК 021-2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту). Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість: 91 796 970.62 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Хустського району Закарпатської області
Код ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБС»
Ціна пропозиції 91 796 970.62 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.11.2024 13:44
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 1e91770eb123461b9db46dfd60c49c2f
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-21-009281-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБС»
Номер договору: 212
Сума договору: 91 796 970.62 UAH з ПДВ
Сума договору: 76 497 475.52 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.11.2024 00:00 - 31.03.2026 00:00
Дата підписання: 20.11.2024 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір 212.PDF
PDF
Наказ 102_обгрунтування.PDF
PDF
ДУ 1_212.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ 2_212.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ 3_212.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ 4_212.PDF
p7s
sign.p7s