-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги їдалень
Завершена
271 441.80
UAH без ПДВ
Номер:
fe2cfc4d78d040f2917db85ed8c5b358
Внутрішній номер закупівлі:
23330531
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-11-20-013292-a
Замовник:
Ліцей № 57 Ім. Короля Данила Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
23888637
-
Адреса:
79019, Україна, Львівська область, Львів, Жовківська, 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Гось Ігор Іванович 380972959100 s57kdanyla@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Додаток
до наказу директора ліцею
від 19.11.2024р. № 59 а/г
ОБГРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія:
Ліцей №57 ім. Короля Данила, 79019 м. Львів, вул. Жовківська, 6, 23888637, відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 категорія замовника «підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади)
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ( у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі ц частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів, ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Підстава для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей:
існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання зазначеної норми Закону, Кабінет Міністрів України постановою від 12.10.2022р. №1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт І послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13, а саме придбання замовником товарів, робіт і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищую 100 тис. грн., послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн., робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн.., може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до пункту 13 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 (далі – Порядок 305), організація харчування у закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, Приготування готових страв здійснюється з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Засновник (засновники) закладів освіти забезпечує проведення закупівель харчових продуктів та/або послуг з харчування відповідно до встановленої вартості харчування.
Відповідальність за планування та організацію харчування в закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку, матеріально-технічне забезпечення їдальні (харчоблоку), буфету, безпечність та якість сировини, харчових продуктів та готових страв, дотримання вимог санітарного законодавства та законодавства з питань безпечності та якості харчових продуктів, виконання норм харчування, відповідність меню та асортименту буфету несе засновник (засновники), керівник відповідного закладу та постачальники харчових продуктів та/або послуг з харчування (п.11 порядку 305).
Наказом управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 28.12.2023 р. №612р «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2024 році», на виконання Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ухвали Львівської міської ради від 22.12.2022 «Про затвердження Програми безоплатного харчування дітей та учнів у закладах освіти Львівської міської територіальної громади на 2023 -2025 роки», з метою забезпечення повноцінного харчування дітей у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади, а також встановлення єдиних грошових норм при організації безоплатного харчування учнів, встановлено з 1 січня 2024 року вартість одноразового харчування у граничних нормах у розмірі 43,00 грн.
4 жовтня 2024р. уряд згідно постанови Кабінету Міністрів України №1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» затвердив виділення державної субвенції розміром 2 мільярди гривень на забезпечення одноразовим гарячим харчуванням (незалежно від встановленого закладом освіти режиму (кратності) харчування) учнів початкових класів закладів освіти комунальної форми власності, таких як початкові школи, гімназії, ліцеї, що проводять освітню діяльність на відповідному рівні повної загальної середньої освіти.
Забезпечення такого харчування може здійснюватися:
закладами освіти самостійно ( працівниками, що входять до штатного розпису закладу освіти;
надавачами послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг).
За рахунок субвенції здійснюються видатки на :
придбання продуктів харчування - у разі забезпечення такого харчування закладом освіти самостійно;
оплату послуг кейтерингу та/або аутсорсингу - у разі забезпечення такого харчування надавачами послуг х харчування (кейтеринг або аутсорсинг).
У разі забезпечення харчування надавачами послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг) за рахунок коштів субвенції оплачується не більш як 70 відсотків вартості такої послуги.
З огляду наведеного, в замовника є необхідність в закупівлі додаткових послуг з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів навчального закладу.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного плану (змін до річного плану), а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2024 року.
З метою забезпечення учнів початкових класів навчального закладу одноразовим гарячим харчуванням існує потреба у здійсненні закупівлі за предметом «Послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів, ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень».
Отже ураховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби замовника в умовах воєнного стану, замовником прийнято рішення щодо здійснення закупівлі за предметом «Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів», ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування процедури відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги та застосування під час здійснення цієї закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 пункту 13 Особливостей, а саме існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі шляхом укладення прямого договору, відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пунктів 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 04.10.2024р. №1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році»
- Копія кошторису на 2024 рік та плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 рік;
- Копія повідомлення про відкриття рахунків.
Уповноважена особа Ігор Гось
Очікувана вартість:
271 441.80 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Плекан Ксенія-Тетяна Романівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3656604928
-
Адреса:
79054, Україна, Львівська область, місто львів, вулиця Любінська, будинок 102, квартира 136
Ціна пропозиції
271 441.80 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.11.2024 15:32
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
60ca468edb4d49999029d08ad7b1cb13
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-20-013292-a-a1
Постачальник:
ФОП "Плекан Ксенія-Тетяна Романівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3656604928
-
Адреса:
79054, Україна, Львівська область, місто львів, вулиця Любінська, будинок 102, квартира 136
Номер договору:
46-57/24
Сума договору:
271 441.80 UAH без ПДВ
Період дії договору:
19.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
19.11.2024 00:00
Статус:
Виконаний