• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

код ДК 021:2015 –39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне)

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2023 року Місце поставки: м. Суми (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: відповідно до умов Договору. Підтвердженням якості предмету закупівлі (товару) з боку постачальника є наступні документи, які надаються при постачанні товару: паспорт якості (виданий виробником відповідного товару) та/або декларацію про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або іншим(ими) документом(ами)), який(і) підтверджує(ють) якість Товару. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника (але не менше ніж 12 місяців з дати поставки); Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника; Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Завершена

54 999.90 UAH без ПДВ
Номер: ef520f5f37a34005a11943bd8ca1c2d8
Внутрішній номер закупівлі: 23329324
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-20-011799-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Зарицький Олег 380443097735 zarytskyi.o.i@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 54 999.90 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 20.11.2024 14:54 - 25.11.2024 11:00
Період кваліфікації: 25.11.2024 11:00 - 26.11.2024 09:45
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла офісні
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 30 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Початкова пропозиція 54 900.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
54 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.11.2024 09:45
Відповіді на вимоги 10
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: b5079f549a9a4f29a522f51ccca6e706
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-20-011799-a-b1
Постачальник: ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Дані про підписанта Постачальника: Ценілов Олексій Георгійович, primteks@primteks.kiev.ua, +380504404658, UA283223130000026004000023927, статуту, Директор
Номер договору: УЗ/ВК-387/2024-Ю
Сума договору: 65 880.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 54 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 29.11.2024 00:00 - 31.01.2025 00:00
Дата підписання: 29.11.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір.pdf
pdf
звіт.pdf
p7s
sign.p7s