• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Проведення проектних робіт по об'єкту: Реконструкція приміщення аптеки (без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані) під адміністративно-офісні приміщення в будівлі за адресою: м. Житомир, вул. Київська, 19/2 (коригування) (CPV ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)

Завершена

28 480.00 UAH без ПДВ
Номер: d8438407ecd740e2afe20663741dbcd6
Внутрішній номер закупівлі: 23319515
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-20-001823-a   
Замовник: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 28 480.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проведення проектних робіт по об'єкту: Реконструкція приміщення аптеки (без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані) під адміністративно-офісні приміщення в будівлі за адресою: м. Житомир, вул. Київська, 19/2 (коригування) (CPV ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 робота
Період постачання до 16.12.2024
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська, 19/2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДДИЗАЙН СЕРВІС"
Ціна пропозиції 28 480.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.11.2024 09:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c743096cc45c47c194f5dc192c3e3b69
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-20-001823-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХБУДДИЗАЙН СЕРВІС"
Номер договору: 68
Сума договору: 28 480.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 15.11.2024 09:41
Статус:
Підписаний
pdf
Договір_68_від_15_11_2024.pdf