• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір офісний А4 (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Торги не відбулися

724 411.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 622.06 UAH
Номер: a53e8f8832e84b40a434f2bc132a6d37
Внутрішній номер закупівлі: 23318284
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-20-000516-a   
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Контактна особа: Олександр Рибченко +380682188227 konkyrencia@ukr.net https://www.pfu.gov.ua/zt/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 724 411.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 20.11.2024 08:46 - 25.11.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 20.11.2024 08:46 - 28.11.2024 00:01

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴724 411.00 Папір офісний А4 (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)