• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з організації харчування учнів 1-4–х класів Овруцького ліцею №3 Овруцької міської ради)

Завершена

184 275.00 UAH без ПДВ
Номер: 2a15203b4d364bcf8bf37b18eb369cdb
Внутрішній номер закупівлі: 23242860
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-13-016254-a   
Замовник: ОВРУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: ШВАБ ТАМАРА МИКОЛАЇВНА 380982988318 provruchlicey@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): відкриті торги з особливостями ( ID оголошення - UA-2024-11-02-000028-a). Закупівля була оголошена на загальну суму 184275 грн 00 коп. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 08.02.2025р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2024 року . 02.11.2024 року Овруцьким ліцеєм №3 Овруцької міської ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором (ID оголошення - UA-2024-11-02-000028-a. 11.11.2024 року через неподання ж одної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системоюзакупівель відповідно до пп.2 п.48 Особливостей. Звіт про результати проведення UA-2024-11-02-000028-a процедури закупівлі (ID оголошення - UA-2024-11-02-000028-a)..
Очікувана вартість: 184 275.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з організації харчування учнів 1-4–х класів Овруцького ліцею №3 Овруцької міської ради)
Код ДК 021:2015: 55524000-9 Кейтерингові послуги для шкіл
Кількість 1 послуга
Період постачання 12.11.2024 - 27.12.2024
Місце постачання 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, вул. Замкова, будинок 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Ціна пропозиції 184 275.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.11.2024 17:19
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f10e0c35fe534e07b64dbd5f78c0462c
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-13-016254-a-b1
Постачальник: ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Номер договору: 12/11-1
Сума договору: 56 655.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (ДК 021:2015: 55524000-9 — Кейтерингові послуги для шкіл) (Послуги з організації харчування учнів 1-4–х класів Овруцького ліцею №3 Овруцької міської ради): 56 655.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 12.11.2024 08:20
Статус:
Виконаний
pdf
ЗАПИТ 1.pdf
pdf
Цінова пропоз 2.pdf
pdf
Цінова пропоз 1.pdf
pdf
Обгрунтування.pdf
pdf
ЗАПИТ 2.pdf
pdf
Повідомлення про намір укл дог.pdf
pdf
ДОГОВІР.pdf
pdf
Додаткова угода кейтеринг посл.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s