• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Albumin (Альбумін)

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 05.12.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, одноразово, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання заявки Замовника (телефоном або факсом або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Постачальник при поданні своєї пропозиції враховує обсяги товару з урахуванням фасування визначеного Замовником та зазначеного в специфікації (додаток № 1) до договору.

Завершена

1 307 075.00 UAH з ПДВ
Номер: f873d258802145be94061335ea6879ec
Внутрішній номер закупівлі: 23231477
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-13-004518-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 307 075.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 13.11.2024 11:19 - 18.11.2024 09:00
Період кваліфікації: 18.11.2024 09:00 - 18.11.2024 09:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Альбумін, розчин для інфузій, 20%, по 100 мл
Код ДК 021:2015: 33620000-2 Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Кількість 500 штука
Період постачання до 05.12.2024
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Початкова пропозиція 1 188 235.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 188 235.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.11.2024 09:05
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: e3428b4bb3154ffe8f8ae74cfec43dbb
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-13-004518-a-a1
Постачальник: ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Дані про підписанта Постачальника: Сінчук Євгеній Вікторович, o.berliuk@biopharma.ua, +380685927707, UA883005280000026000455073747, Довіреності, Директор з аналітики та оптимізації витрат
Номер договору: 125-ЗПП
Сума договору: 1 188 235.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 110 500.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: АЛЬБУВЕН розчин для інфузій, 20 % по 100 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону: 2 376.47000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 20.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 20.11.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір_125к_№125-ЗПП_Лік.засоби_ТОВ БІОФАРМА ПЛАЗМА.pdf
p7s
sign.p7s