• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір А4

Завершена

16 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 78a7e4a469de4f96bf5a4bc6396056a8
Внутрішній номер закупівлі: 23230357
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-13-003378-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ "СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ" ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Калиновська +380969538022 olenakalynovska24@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Закупівля здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та мають дозвіл на право користування пільгами з оподаткування
Очікувана вартість: 16 800.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 30.11.2024
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 16 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.11.2024 10:52
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b126a31bd5b64329ac3aa6124cf933a7
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-13-003378-a-c1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 93
Сума договору: 16 800.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 14 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 13.11.2024 10:43
Статус:
Підписаний
pdf
16800 дог.pdf