• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев

Завершена

899 821.80 UAH з ПДВ
Номер: f852d1e5a97e49db8048b616b7462e1e
Внутрішній номер закупівлі: 23208220
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-11-015617-a   
Замовник: Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради
Контактна особа: Кацан Марія Валентинівна +380459535346 43946694@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорожАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2024 року. Враховуючи те, що у 2024 році Управлінням капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради була запланована та проведена процедура відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі на послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож) згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом Особливостями та Законом – 28.03.2024, номер в електронній системі закупівель: UA-2024-03-28-006179-а. У ході виконання договору від 15.04.2024 року № 1609 з виконавцем КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс» на закупівлю послуг видалення аварійних та сухостійних дерев, укладеного за результатами процедури відкритих торгів на суму 1 799 665,45 грн. (один мільйон сімсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот шістдесят п’ять грн. 45 коп.) з ПДВ, виникла необхідність у виконанні додаткових послуг. У процесі здійснення послуг з видалення аварійних та сухостійних дерев на території Пристоличної громади Бориспільського району Київської області представниками замовника та виконавця було встановлено ряд додаткових послуг, які не передбачені основним договором, але виконання яких є вкрай необхідним для забезпечення повного циклу послуг. Зважаючи на вказані обставини, а також на те, що вказані послуги технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, причому договірна ціна на додаткові послуги не перевищує 50 відсотків вартості договору, вбачається можливість проведення закупівлі додаткових послуг з використанням Закупівлі без застосування відкритих торгів з КП Пристоличної сільської ради «Пристоличний Сервіс», що забезпечить їх швидкому безперебійному виконанню комплексних послуг. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): - постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2023 року № 1178 (зі змінами).
Очікувана вартість: 899 821.80 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з видалення аварійних та сухостійних дерев
Код ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 00000, Україна, Київська область, Бориспільський район, населені пункти Пристоличної громади На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП Пристоличної сільської ради "Пристоличний Сервіс"
Ціна пропозиції 899 821.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.11.2024 18:04
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6770a4be5cfc44a1b29a5f80f2a0d3db
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-11-015617-a-b1
Постачальник: КП Пристоличної сільської ради "Пристоличний Сервіс"
Номер договору: 1982
Сума договору: 899 821.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 749 851.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.09.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 11.11.2024 00:00
Статус:
Підписаний
Протокол
Договір