• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)

Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок Замовника роздрібними партіями щотижня в кількості сир твердий 80 кг в місяць впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2024 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Завершена

35 100.00 UAH з ПДВ
Номер: 76db9f783b5a4d8aaa3b449b1d019c3a
Внутрішній номер закупівлі: 23203889
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-11-011224-a   
Замовник: Антопільський психоневрологічний інтернат
Контактна особа: Марищена Марина Сергіївна +380983631865 internat_an@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 35 100.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.11.2024 15:47 - 14.11.2024 15:25
Період кваліфікації: 14.11.2024 15:25 - 14.11.2024 15:53
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
підписання договору - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 150 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Швець Максим Миколайович
Початкова пропозиція 33 168.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
33 168.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.11.2024 15:53
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: fbf785c784554b9595b88ae5da602461
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-11-011224-a-a1
Постачальник: ФОП Швець Максим Миколайович
Дані про підписанта Постачальника: Швець Максим Миколайович, schwectorg@ukr.net, +380971341106, UA863390720000026002155680001, Виписки з ЄДРПОУ, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 276
Сума договору: 33 168.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 15.11.2024 00:00
Статус:
Виконаний
договір
p7s
sign.p7s