-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Зернові культури та картопля
1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Картопля • Зовнішній вигляд: бульби цілі, чисті, здорові, свіжі, вкриті шкіркою, без зайвої зовнішньої вологості, непророслі, нев’ялі, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, типової для ботанічного сорту форми та забарвлення, без коричневих плям, зумовлених дією тепла, не позеленілі. Вигляд внутрішньої частини бульби – типового для ботанічного сорту забарвлення, без внутрішніх дефектів, не дозволено сірих, синіх або чорних плям під шкіркою глибиною більше ніж 5 мм. Дозволені бульби з механічними пошкодженнями (порізи, вириви, тріщини та вм’ятини) глибиною не більше ніж 3,5 мм і довжиною не більше ніж 10 мм, з плямами блідо-зеленого кольору загальною площею не більше ніж 2 см2, які можуть бути видалені під час звичайного очищення. Бульби однорідні за формою та кольором, запах та смак – властиві певному ботанічному сорту, без стороннього смаку та запаху. • Забрудненість та зараженість шкідниками не допускається. • Фасування: від 15 до 25 кг. • Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 9221:2023. 4. Необхідний строк поставки товарів: Товар поставляється Постачальником окремими партіями, один раз на тиждень. Кількість та асортимент кожної партії та дата поставки товару визначається заявками Замовника, які направляються Замовником на електронну адресу Постачальника, не пізніше ніж за 2 календарні дні до моменту поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. Термін дії договору по 14.02.2025 року.
-
Код ЄДРПОУ:
05425046
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяінша подія
- ОписДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
43582981
-
Контактна особа:
Нікончук Руслан 380685011524 pivlid.kor@gmail.com
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, ВУЛИЦЯ ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА, будинок 62
-
Код ЄДРПОУ:
2727703084
-
Контактна особа:
Оксана Юнчик 380502335215 yunchik.oksana@ukr.net
-
Адреса:
Україна
-
Код ЄДРПОУ:
45129126
-
Контактна особа:
Костянтин Москаленко +380963855488 tovmkt23@ukr.net
-
Адреса:
50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Криворіжсталі, будинок 3/1
-
Код ЄДРПОУ:
2379715346
-
Контактна особа:
Ніна Ведмедь +380993174351 ninaa196525@gmail.com
-
Адреса:
40024, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Вєтрова Юрія, будинок 20/1, офіс 1
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
43582981
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, ВУЛИЦЯ ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА, будинок 62