• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Абсорбент СО2 для анестезіології, 5 л, каністра, білий-фіолетовий)

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.

Завершена

9 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 504f36299c8047cbb70a3ace5be8a39d
Внутрішній номер закупівлі: 23119676
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-04-010136-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.11.2024 15:04 - 07.11.2024 00:00
Період кваліфікації: 07.11.2024 00:00 - 07.11.2024 08:46
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Абсорбент СО2 для анестезіології, 5 л, каністра, білий-фіолетовий
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 6 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "МАЛЄЄВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 7 761.78 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 761.78 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.11.2024 08:46
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Початкова пропозиція 8 022.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 022.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Ронамед"
Початкова пропозиція 8 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДЕВ"
Початкова пропозиція 8 586.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 586.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: c442f5b4e7ec4625a6f71e64f2b65fd0
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-04-010136-a-a1
Постачальник: ФОП "МАЛЄЄВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Дані про підписанта Постачальника: Малєєв Володимир Анатолійович, 927285@ukr.net, +380973567029, 693808050000000026009602474, Витягу з ЄДР 05.05.2018, 2 480 000 0000 208327, керівник
Номер договору: 274
Сума договору: 7 761.78 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 254.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 11.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 11.11.2024 11:09
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_274_ФОП Малєєв В.А..pdf
p7s
sign.p7s