-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Бахіли медичні, нестерильні, одноразові, низькі,Пелюшка гігієнічна, без адгезивного краю, 90 см x 60 см, нестерильна,Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G,Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600,Подовжувач інфузійних магістралей 2-ходовий, стерильний, з ПВХ, Luer Lock, довжина трубки 22 см, низького тиску, Y - виду,Шапочка медична одноразова зі спанбонду, нестерильна, розмір універсальний, на резинці,Шапочка медична одноразова, стерильна, розмір універсальний, на зав'язці,Подовжувач інфузійний, Для шприцевих насосів, довжина 150 см, низького тиску, примий
Оплата Товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Покупець не несе відповідальності у разі затримки надходження коштів Продавцю, якщо відповідні документи надані до ДКСУ в Одеській області своєчасно. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 01.12.2024 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Одеса. Конкретна адреса місця поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється накладною (актом прийому-передачі), який повинен бути складений у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Покупець, спільно з представником Продавця, відображає це у акті прийому Товарів і, залежно від причин недоліків, пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Покупця. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів. Приймання Товарів за кількістю та якістю у всіх випадках, неурегульованих цим Договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-6 від 15.06.65 р.) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-7 від 25.04.66 р.) з доповненнями та змінами, які внесені до них згідно з установленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих.
-
Код ЄДРПОУ:
14321920
-
Адреса:
65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 6
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата Товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Покупець не несе відповідальності у разі затримки надходження коштів Продавцю, якщо відповідні документи надані до ДКСУ в Одеській області своєчасно.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 банківські дні
- Подіядата подання заявки
- ОписПродавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 01.12.2024 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Одеса. Конкретна адреса місця поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється накладною (актом прийому-передачі), який повинен бути складений у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Покупець, спільно з представником Продавця, відображає це у акті прийому Товарів і, залежно від причин недоліків, пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Покупця. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях3 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
38479839
-
Контактна особа:
Смаглий Вадим Станиславович 380487057747 rtvz@ukr.net
-
Адреса:
65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка, ЖИТЛОВИЙ МАСИВ "УЛЬЯНІВКА", ДІЛЯНКА 1
-
Код ЄДРПОУ:
45090199
-
Контактна особа:
Юрій Арістов +380505883826 vallenta12@gmail.com
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, будинок 111/2
-
Код ЄДРПОУ:
3043304550
-
Контактна особа:
Андрій Пехотін +380977927818 prozorro.pehotin@gmail.com
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ, будинок 17, квартира 149
-
Код ЄДРПОУ:
1793112894
-
Контактна особа:
Римар Сергій 380995085164 ssrymar.prozorro@gmail.com
-
Адреса:
45006, Україна, Волинська область, Ковель, вул.Березовського, будинок 8
-
Код ЄДРПОУ:
44796805
-
Контактна особа:
Костянтин Сич 380672355810 tender@altajir-farm.com.ua
-
Адреса:
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вокзальна, будинок 76-а
-
Код ЄДРПОУ:
45099150
-
Контактна особа:
Сергій Кантемир +380672233404, +380506482455 vok.sergey349@gmail.com
-
Адреса:
89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
38479839
-
Адреса:
65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка, ЖИТЛОВИЙ МАСИВ "УЛЬЯНІВКА", ДІЛЯНКА 1