• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Смуги індикаторні, критерії вимірювання : 180/60 °С/хв., контроль парової стерилізації 4 класу (зовні упаковки)

Оплата Товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Покупець не несе відповідальності у разі затримки надходження коштів Продавцю, якщо відповідні документи надані до ДКСУ в Одеській області своєчасно. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 01.12.2024 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Одеса. Конкретна адреса місця поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється накладною (актом прийому-передачі), який повинен бути складений у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Покупець, спільно з представником Продавця, відображає це у акті прийому Товарів і, залежно від причин недоліків, пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Покупця. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів. Приймання Товарів за кількістю та якістю у всіх випадках, неурегульованих цим Договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-6 від 15.06.65 р.) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-7 від 25.04.66 р.) з доповненнями та змінами, які внесені до них згідно з установленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих

Завершена

350.00 UAH з ПДВ
Номер: dcbc5c40b1044ca5b4fb16e11516321d
Внутрішній номер закупівлі: 23093018
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-31-011230-a   
Замовник: ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Контактна особа: Панченко Ігор 380487024881 IPanchenko@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 350.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 31.10.2024 16:34 - 06.11.2024 09:00
Період кваліфікації: 06.11.2024 09:00 - 08.11.2024 17:57
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Смуги індикаторні, критерії вимірювання : 180/60 °С/хв., контроль парової стерилізації 4 класу (зовні упаковки)
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 1000 штука
Період постачання до 01.12.2024
Місце постачання 65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ЧЕРНЯХОВСЬКОГО, будинок 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "БЛАНІДАС"
Початкова пропозиція 250.38 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
250.38 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.11.2024 17:57
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ФОП КАЛЬЧЕНКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА
Початкова пропозиція 350.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
350.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 365946d6b16143bea6ecf8629a267414
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-31-011230-a-a1
Постачальник: ТОВ "БЛАНІДАС"
Дані про підписанта Постачальника: Красько Олександр Олександрович, help@blanidas.ua, +380632332057, UA 57 300528 0000026004101329428, Статуту, Директор
Номер договору: 158-24
Сума договору: 250.38 UAH з ПДВ
Сума договору: 234.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.11.2024 00:00 - 01.12.2024 00:00
Дата підписання: 08.11.2024 17:58
Статус:
Виконаний
pdf
158-24 від 08.11.2024.pdf
p7s
sign.p7s