• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Кейтерингові послуги (Код ДК 021:2015 (CPV):55520000-1-Кейтерингові послуги)

Завершена

165 830.00 UAH без ПДВ
Номер: a7b167900b2f452ca0f5ed369b7a45ff
Внутрішній номер закупівлі: 23084448
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-31-002522-a   
Замовник: Відділ освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області
Контактна особа: Худа Ольга Володимирівна +380969155803 shchyrecosvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відділ освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області має необхідність у закупівлі кейтерингових послуг з метою організації харчування учнів навчальних закладів. Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови КМУ «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» від 4 жовтня 2024 р. № 1145. З цією метою були оголошені відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор в ЕСЗ UA-2024-10-22-013907-a). Ця закупівля не відбулася у зв’язку із відсутністю учасників, про що 30.10.2024р. в електронній системі сформований відповідний звіт (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-22-013907-a ). У зв’язку із відміною відкритих торгів замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи відповідно до винятку, передбаченого п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості), згідно із яким «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Як було зазначено вище, оголошена Замовником закупівля за ідентифікатором в ЕСЗ UA-2024-10-22-013907-a не відбулася саме через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Тому наявна перша умова, яка дає право Замовнику розглядати можливість укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. З метою дотримання принципу максимальної економії Замовник здійснював моніторинг цін на кейтерингові послуги в Львівській області. При цьому, при визначенні очікуваної вартості замовник врахував вимоги пункту 5 Постанови КМУ «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році» від 4 жовтня 2024 р. № 1145 відповідно до якої вартість одноразового гарячого харчування на одного учня початкових класів не може перевищувати вартість одноразового гарячого харчування учня 5-х-11-х (12-х) класів. Замовник звернувся до ФОП Ткачишин Любові Степанівни, яка має досвід та можливість надання кейтерингових послуг для шкільного харчування, з питанням про можливість укласти договір щодо надання таких послуг до кінця 2024 року. ФОП Ткачишин Любов Стапанівна погодилася укласти із відділом освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради договір про закупівлю. При цьому: - предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, - а також вимоги до учасника процедури закупівлі, - проект договору про закупівлю, - вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. - сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (очікувана вартість: 165 830,00 грн без ПДВ; сума договору – 165 830,00 грн без ПДВ). За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Згідно із п.3-8 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Очікувана вартість: 165 830.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (Код ДК 021:2015 (CPV):55520000-1-Кейтерингові послуги)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Україна, Львівська область, заклади освіти Щирецької селищної ради, Горбачівська гімназія,Соколівська філія Щирецького ліцею імені Героя України Богдана Ільківа,Дмитрівська філія Щирецького ліцею імені Героя України Богдана Ільківа, Ланівська філія Щирецького ліцею імені Героя України Богдана Ільківа,Попелянська філія Щирецького ліцею імені Героя України Богдана Ільківа На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Ткачишин Любов Степанівна
Ціна пропозиції 165 830.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2024 10:35
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 41f1c58861cd45fe86163a391232e9a2
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-31-002522-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Ткачишин Любов Степанівна
Номер договору: 159
Сума договору: 117 040.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 31.10.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір кейтеринг.pdf
pdf
ДУ кейтеринг.pdf
p7s
sign.p7s