-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
4f93bf4362304200bed738fe11a07165
Внутрішній номер закупівлі:
23066518
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-29-014693-a
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744
×
-
Код ЄДРПОУ:
08088626
-
Адреса:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 222
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Роман КОСТЕНКО +380935441766 tender_ck_ua_1744@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
100 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
29.10.2024 17:43 - 01.11.2024 00:00
Період кваліфікації:
01.11.2024 00:03 - 01.11.2024 00:22
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки з Постачальником здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Замовником Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
585 пачка
Період постачання
до 01.12.2024
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ЗАЦЕРКОВНА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2342404625
-
Контактна особа:
Світлана Зацерковна +380671080404 fopzatserkovna@ukr.net
-
Адреса:
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, пр. Миру, буд. 3, кв. 9
Початкова пропозиція
99 999.90 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 999.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.11.2024 00:22
Відповіді на вимоги
9
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
46190bcb2c344d829b3226ec50479423
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-29-014693-a-c1
Постачальник:
ФОП "ЗАЦЕРКОВНА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2342404625
-
Адреса:
41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, пр. Миру, буд. 3, кв. 9
Дані про підписанта Постачальника:
Зацерковна Світлана Вікторівна, fopzatserkovna@ukr.net, +380671080404, UA823375460000026000060313470, Витягу з ЄДР, Фізична особа-підприємець
Номер договору:
239
Сума договору:
99 999.90 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
06.11.2024 10:00
Статус:
Виконаний