• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Умови постачання товару та оплати: ПОСТАВКА (50% ЗАМОВЛЕННЯ) ЗРАЗУ Ж ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ. ДОСТАВКА ТА ВИВАНТАЖЕННЯ ТОВАРУ в КОМОРУ/ПІДВАЛ ЗАМОВНИКА СИЛАМИ ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА. 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 1 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору/підвал «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.

Завершена

460 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 97a3b385a31b403e949c6a3b3e4d22e5
Внутрішній номер закупівлі: 23052018
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-29-000021-a   
Замовник: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Контактна особа: Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 460 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.10.2024 04:15 - 01.11.2024 01:00
Період кваліфікації: 01.11.2024 01:00 - 01.11.2024 09:19
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 18400 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА"
Початкова пропозиція 447 856.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
447 856.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.11.2024 09:19
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП Ходюк Тамара Адамівна
Початкова пропозиція 456 320.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
456 320.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: e0caeb641ba54894881baaa7b8e6e033
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-29-000021-a-a1
Постачальник: ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА"
Дані про підписанта Постачальника: Чепій Вікторія Анатоліївна, vika06081990@ukr.net, +380966399535, UA273348510000000026008266259, Виписки з ЄДР, ФОП
Номер договору: 187
Сума договору: 447 856.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 01.11.2024 09:20
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №187.pdf
p7s
sign.p7s