• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. 2. Термін і порядок поставки 2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «15» листопада 2024 року включно. У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера). 2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника. 5.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів. 2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби). У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи. У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи. У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника. 2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. 2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.

Завершена

1 392 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a014a3d436e24994a04f4233d5007bbd
Внутрішній номер закупівлі: 23050245
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-28-014257-a   
Замовник: Військова частина 1474
Контактна особа: Кость Юрій Петрович 380684523509 izmail1474tk@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 392 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 28.10.2024 17:00 - 31.10.2024 07:00
Період кваліфікації: 31.10.2024 07:00 - 31.10.2024 10:18
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 48000 кілограм
Період постачання до 15.11.2024
Місце постачання 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ВЕДМЕДЬ НІНА МИХАЙЛІВНА"
Початкова пропозиція 1 327 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 327 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2024 10:18
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП Єгоров Д.В.
Початкова пропозиція 1 344 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 344 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Початкова пропозиція 1 368 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 368 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "МКТ23"
Початкова пропозиція 1 372 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 372 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП "МАРЧУК ДАР'Я АНДРІЇВНА"
Початкова пропозиція 1 387 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 387 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 4bc61103bd4c4b5dbdc36888f46cd19f
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-28-014257-a-b1
Постачальник: ФОП "ВЕДМЕДЬ НІНА МИХАЙЛІВНА"
Дані про підписанта Постачальника: ВЕДМЕДЬ НІНА МИХАЙЛІВНА, ninaa196525@gmail.com, +380993174351, UA563510050000026008879234440 , Виписки, ФОП
Номер договору: 347-24
Сума договору: 1 327 200.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг: 27.65000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.11.2024 00:00 - 20.12.2024 00:00
Дата підписання: 05.11.2024 00:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s