-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. 2. Термін і порядок поставки 2.1. Передача товару проводиться за замовленнями Замовника окремими партіями, транспортом Постачальника протягом 5-ти робочих днів, з дня отримання замовлення електронним повідомленням, листом або телефонним зв’язком, але не пізніше «15» листопада 2024 року включно. У разі подання заявки замовником шляхом надсилання її на електронну пошту Постачальника, зазначену в Договорі, доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа, доказом отримання Постачальником Заявки Замовника вважати лист-підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену @dpsu.gov.ua (провайдера). 2.2. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику видаткові накладні (не менше трьох примірників Замовнику), завірені підписами уповноваженої особи (осіб) Постачальника. 5.3. Замовник має право відкласти приймання товару за кількістю та якістю, у разі, якщо Постачальник не надав відповідні підтверджуючі (кількість та якість товару) документи, на строк – до надання Постачальником цих документів. 2.4. У разі постачання не якісного товару, не відповідність кількості, термінам придатності або не відповідність вимогам тендерної документації, присутність представника Постачальника під час приймання товару Замовником є обов’язковою, про що повідомляється Постачальнику електронною поштою з домену Замовника @dpsu.gov.ua або телефонним зв’язком та розвантажувальні роботи не проводяться. Представник повинен мати посвідчення, на право участі в прийманні товару Замовником, відбору зразків для проведення досліджень щодо якості товару (у разі потреби). У разі присутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк 1 календарний день – до прибуття уповноваженої особи. У разі відсутності представника Постачальника в м. Ізмаїл, Замовник має право відкласти приймання товару на строк не більше ніж 2 календарних дня – до прибуття уповноваженої особи. У разі не прибуття представника Постачальника, товар буде повернутий в односторонньому порядку зі складання акту про повернення транспортом Постачальника. 2.5. Доставка товару проводиться Постачальником у тарі й упаковці з відповідним маркуванням згідно з вимогами ДСТУ. Тара та упаковка товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. 2.6. Місце поставки товарів: Одеська область, м. Ізмаїл.
-
Код ЄДРПОУ:
14321860
-
Адреса:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
- Подіяпоставка товару
- Опис1. Порядок оплати 1.1. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Замовник. 1.2. Розрахунки за товар, що поставляється, проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до сорока календарних днів. 1.3. Датою розрахунків за цим Договором вважають день надходження коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 1.4. До кожної партії товару що постачається, Постачальник обов’язково надає Замовнику накладні (у трьох примірниках) та рахунки - фактури, завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях40 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
2379715346
-
Контактна особа:
Ніна Ведмедь +380993174351 ninaa196525@gmail.com
-
Адреса:
40024, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Вєтрова Юрія, будинок 20/1, офіс 1
-
Код ЄДРПОУ:
3073212657
-
Контактна особа:
Єгоров Дмитро Вікторович +380971077733 upibnv@gmail.com
-
Адреса:
11709, Україна, Житомирська область, Звягель, вул. Європейська, 2/1
-
Код ЄДРПОУ:
32521649
-
Контактна особа:
Дмитро Анатолійович Мільніченко +380504151529, +0482355050 tender@utecon.com
-
Адреса:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31
-
Код ЄДРПОУ:
45129126
-
Контактна особа:
Костянтин Москаленко +380963855488 tovmkt23@ukr.net
-
Адреса:
50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Криворіжсталі, будинок 3/1
-
Код ЄДРПОУ:
3560706900
-
Контактна особа:
Дар'я Марчук +380995279400 dasha_primetorg25@ukr.net
-
Адреса:
40000, Україна, Сумська область, Сумський р-н село Самотоївка, вул. Сумська будинок 24
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
2379715346
-
Адреса:
40024, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Вєтрова Юрія, будинок 20/1, офіс 1