-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
Строк поставки Товару: за заявкою Покупця, але не пізніше 20.11.2024. Місце поставки Товару: м. Київ, вул. Генерала Шаповала, 9. Доставка, розвантаження, занесення у приміщення для зберігання Товару здійснюється силами Постачальника за власний рахунок. Покупець оплачує Постачальнику поставлений Товар протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару, яка підтверджується видатковою накладною, підписаною Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного асигнування для закупівлі Товару.
Завершена
106 068.00
UAH з ПДВ
Номер:
f28b4b0db6ae4764bde8227c5bbea9a4
Внутрішній номер закупівлі:
23036567
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-28-000418-a
Замовник:
ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
37316378
-
Адреса:
03109, Україна, Київська область, Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Кулеш Ольга Олександрівна 380501886210 kuleshoo@vkksu.gov.ua http://www.vkksu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
106 068.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
28.10.2024 08:50 - 01.11.2024 08:00
Період кваліфікації:
01.11.2024 08:00 - 04.11.2024 08:35
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПокупець оплачує Постачальнику поставлений Товар протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару, яка підтверджується видатковою накладною, підписаною Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного асигнування для закупівлі Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
600 пачка
Період постачання
до 20.11.2024
Місце постачання
03110, Україна, Київська область, Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Трушковська Олена Олексіївна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2603716802
-
Контактна особа:
Олег Бонящук +380985464006 oleg@bravopap.com.ua
-
Адреса:
21012, Україна, Вінницька область, Вінниця, місто Вінниця, вул. Ігоря Сікорського, буд. 8
Початкова пропозиція
97 848.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
97 848.00 UAH з ПДВ
Відповіді на вимоги
9
Документи
6
Скарги
0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Антон 380673873633 corptender2@ukrpap.com.ua
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Початкова пропозиція
103 032.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 032.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2024 08:35
Відповіді на вимоги
9
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
d637efe23b924430b66b9b6dbd69949c
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-28-000418-a-a2
Постачальник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Дані про підписанта Постачальника:
Михайленко Володимир Іванович, tender@ukrpap.com.ua, 380673873633, UA903226690000026003300127809, статут, директор
Номер договору:
98
Сума договору:
103 032.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
85 860.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір для друку MULTIOFFICE A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 171.72000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
06.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
06.11.2024 00:00
Статус:
Виконаний