-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання («Ретрансферний принтер» Система друку службових посвідчень з безконтактним електронним носієм (30232100-5 Принтери та плотери))
Завершена
236 004.00
UAH з ПДВ
Номер:
b3d696729141416390078b1a06ba96d3
Внутрішній номер закупівлі:
23016377
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-24-014449-a
Замовник:
Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України
×
-
Код ЄДРПОУ:
39117736
-
Адреса:
18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ОНОПРІЄНКА, будинок 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Котиченко Олександра 380632649010 kotychenko.oleksandra_vzn2022m@chipb.org.in
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ
підстави для здійснення закупівлі
(відповідно до пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Замовником була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання («Ретрансферний принтер» Система друку службових посвідчень з безконтактним електронним носієм (30232100-5 Принтери та плотери)) з очікуваною вартістю 240 000 грн. 00 коп. Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-16-013969-a. Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель «24» вересня 2024 року внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Таким чином, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до пункту 13 Особливостей.
Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації до відміненої закупівлі.
Сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, що була зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, з метою задоволення закупівлі товару: («Ретрансферний принтер» Система друку службових посвідчень з безконтактним електронним носієм за кодом ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, замовник укладає договір у обсязі однієї штуки на загальну суму 236 004 грн. 00 коп., без використання електронної системи закупівель на підставі пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
UA-2024-09-16-013969-a
Очікувана вартість:
236 004.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ретрансферний принтер» Система друку службових посвідчень з безконтактним електронним носієм
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.10.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
41532525
-
Контактна особа:
Олена Касьян 380688838901 41532525@i.ua
-
Адреса:
02217, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЗАКРЕВСЬКОГО, будинок 15, офіс 30
Ціна пропозиції
236 004.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.10.2024 16:35
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
dd5ef36722fd48e2b03cda1625afc2b1
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-24-014449-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
41532525
-
Адреса:
02217, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЗАКРЕВСЬКОГО, будинок 15, офіс 30
Номер договору:
351
Сума договору:
236 004.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
196 670.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
17.10.2024 00:00
Статус:
Виконаний