• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці робочі)

Строк поставки товарів: 45 календарних днів з дати укладення договору. Спосіб (умови) поставки товарів: DDP «Поставка зі сплатою мита» (місце поставки: с.Угерсько, Стрийського р-ну, Львівської обл.), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року). Покупець зобов’язаний оплатити вартість отриманих товарів відповідно до п.4.2 проекту договору: «4.2. Порядок оплати Товарів: 4.2.1. Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, в сумі _______________ грн, (сума цифрами та прописом) що складає 5 % від ціни Договору, зазначеної в п. 3.1 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. Вимоги до банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу наведені в Додатку 3 до Договору. Банківська гарантія забезпечення повернення авансового платежу забезпечує повернення авансового платежу у разі порушення Постачальником зобов’язання за Договором. 4.2.2. У разі ненадання Постачальником, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу або не прийняття її Покупцем через невідповідність умовам Додатку 3 цього Договору авансовий платіж Покупцем не здійснюється. В цьому випадку несплата Покупцем авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а оплата поставлених Товарів здійснюється Покупцем на умовах п.п. 4.2.3 цього Договору. 4.2.3. Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору.» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх постачальників, постачальник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. Під час укладання договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.

Завершена

250 850.00 UAH без ПДВ
Номер: 6bfdb7e4ab3d450fa76005a13c8e2eae
Внутрішній номер закупівлі: 22995990
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-23-011309-a   
Замовник: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактна особа: Сорока Інна Володимирівна 0444612325 soroka-iv@utg.ua http://utg.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 250 850.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 23.10.2024 15:03 - 28.10.2024 11:00
Період кваліфікації: 28.10.2024 11:00 - 28.10.2024 15:02
Умови оплати:
інша подія - 5%
поставка товару - 95%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рукавиці робочі
Код ДК 021:2015: 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу
Кількість 1450 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Україна, Львівська область, с. Угерсько На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Хауберт»
Початкова пропозиція 245 050.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
245 050.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.10.2024 15:02
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ФОП "БОЛОТО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 248 820.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
248 820.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Скарги 0
ФОП Кутенкова О.О.
Початкова пропозиція 250 111.10 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
250 111.10 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: dcd6b92bc0a84e019f4a55b75241a92e
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-23-011309-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Хауберт»
Дані про підписанта Постачальника: Поноженко Тетяна Олександрівна, haubert.llc@gmail.com, 380686113003, UA083348510000000026009216231, Статуту, директор
Номер договору: 2411000010
Сума договору: 261 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 217 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.11.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 05.11.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
ПРОТОКОЛ_24_004_ЗПП_пр-д-1.pdf
pdf
Договір № 2411000010 від 05.11.24.pdf
p7s
sign.p7s