-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» (коригування)
Завершена
369 405.60
UAH з ПДВ
Номер:
fe1888f4623646a8913da94eea8d0b0d
Внутрішній номер закупівлі:
22993397
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-23-008557-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
22689195
-
Адреса:
61115, Україна, Харківська область, Харків, проспект Олександрівський, буд. 122
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Глущенко Ірина 380577250905 glu_post@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09.11.2024р.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
18 липня 2024 року між Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЄГА» було укладено ДОГОВІР ПІДРЯДУ№ Г-3210 (далі - договір) на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» (далі – об’єкт) на загальну суму: 3 283 020,00 грн. (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі двадцять гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ 20% - 547 170,00 грн. (п’ятсот сорок сім тисяч сто сімдесят гривень 00 копійок). З урахуванням змін, відповідно до Додаткової угоди №1 від 07.10.2024 року, вартість договору становить 2 814 892,80 грн. (два мільйони вісімсот чотирнадцять тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 80 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 469 148,80 грн. (чотириста шістдесят дев’ять тисяч сто сорок вісім гривень 80 копійок).
Під час виконання робіт з капітального ремонту, передбачених зазначеним договором виникла необхідність у додаткових роботах, що не передбачались попереднім дефектним актом, задля більш ефективного використання відремонтованого об’єкта. Слід зазначити, що додаткові роботи пов'язані між собою у технологічному процесі та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта на одному будівельному майданчику. Також, такі роботи технічно та економічно пов’язані з основним договором № Г-3210 від 18.07.2024 року i є обов’язковими для виконання відповідно до державних будівельних норм. Додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини, а необхідність ïx виконання зумовлена багатьма чинниками.
У зв’язку із зазначеним вище, за зверненням Замовника, з боку – ТОВ «ПРОЕКТНЕ РЕМЕСЛО», було здійснено коригування проєктної документації та отримано Експертний звіт (позитивний) № 48706 від 16 жовтня 2024 року по об’єкту: ««Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» (коригування).
Зважаючи на пов'язаність додаткових робіт та робіт, виконаних в рамках існуючого (основного) договору, виникає проблема забезпечення сумісності з вже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та гарантійним обслуговуванням об’єкта. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим. Крім цього, заміна підрядника може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів об'єкту будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з капітального ремонту вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому.
Так як виконання робіт за вказаним об’єктом здійснювало Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЄГА», яке володіє усією інформацією стосовно цього об'єкту щодо видимих чи прихованих дефектів та з метою реалізації гарантійних умов експлуатації об’єкту продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності, виникнення проблем технічного характеру при виконання робіт та подальшій здачі об'єкта в експлуатацію, тому, додаткові роботи повинні бути виконані Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЄГА».
Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди. Також буде забезпечене належне дотримання гарантійного терміну експлуатації об’єкту.
Вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. Додаткові роботи знаходяться в межах об’єкту та безпосередньо технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, будівельними роботами. що виконувались, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник, що викликає необхідність в укладенні договору з останнім.
Усі умови, встановлені законодавством які необхідні для укладення договору у разі необхідності закупівлі додаткових робіт, е дотриманими, а саме:
1. Додаткові роботи пов'язаними з предметом закупівлі основного договору.
2. Вказана закупівля здійснюється у виконавця робіт з яким укладено основний договір.
3. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю (основний договір укладено у 2024 році).
4. Загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі (ціна основного договору 2 814 892,80 грн. (два мільйони вісімсот чотирнадцять тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 80 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 469 148,80 грн. (чотириста шістдесят дев’ять тисяч сто сорок вісім гривень 80 копійок).
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, та/або спрощеної закупівлі, та/або рамкової угоди для закупівлі робіт та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Очікувана вартість:
369 405.60 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» (коригування)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 20.12.2024
Місце постачання
61115, Україна, Харківська область, Харків, проспект Олександрівський, буд. 122
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25609676
-
Контактна особа:
Цомах Сергій 380577669016 tov.avega@gmail.com
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, Харків, набережна Сабурівська, 7
Ціна пропозиції
369 405.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.10.2024 13:44
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
bed87797add644ee90f0f87c780612bb
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-23-008557-a-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25609676
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, Харків, набережна Сабурівська, 7
Номер договору:
ГК-3210
Сума договору:
369 405.60 UAH з ПДВ
Сума договору:
307 838.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
22.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
22.10.2024 15:00
Статус:
Виконаний