-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
3 185.00
UAH без ПДВ
Номер:
db069b0b2f5a4320bdbae618777af35e
Внутрішній номер закупівлі:
22988444
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-23-003631-a
Замовник:
ДНЗ "ПЛСП м.Хмільник"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24900151
-
Адреса:
22000, Україна, Вінницька область, місто Хмільник, площа Перемоги,7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ломейко Ольга Сергіївна +380677681026 plsp_khm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість:
3 185.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПАПІР/ГАЗЕТ А4/45 500а
Кількість
1 пачка
Період постачання
до 30.11.2024
ПАПІР А4/80 500 MAGISTER ECO ПАЧКА
Кількість
10 пачка
Період постачання
до 30.11.2024
КЛЕЙ/СУХИЙ pvp 21г
Кількість
6 штука
Період постачання
до 30.11.2024
ПАПКА/СПРАВА А4/КАРТ 040 ФРЕШ
Кількість
150 штука
Період постачання
до 30.11.2024
ПАПКА/СЕГР_СИН А4/50 Bm/3002 ELITE
Кількість
4 штука
Період постачання
до 30.11.2024
СКОБИ/СТЕПЛ_24/6 АХ/4312 PRO
Кількість
10 коробка
Період постачання
до 30.11.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2325013302
-
Контактна особа:
Мельник Марія Василівна 0414341472
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Шевченка, буд. 6
Ціна пропозиції
3 185.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.10.2024 10:51
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
75b1119a234b48b0b09954d9cf3adfdc
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-23-003631-a-a1
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2325013302
-
Адреса:
13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Шевченка, буд. 6
Номер договору:
158КП
Сума договору:
3 185.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
23.10.2024 00:00
Статус:
Підписаний