• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Тарілка LUMINARC столова Olax 25 см

Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до цього Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Покупець не здійснює оплату за поставлений товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару. Днем оплати поставленого Постачальником товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Платіжні документи за даним Договором оформляються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання листа – заявки Покупця щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail,), зазначеними у цьому Договорі. Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Покупця (уповноважену особу Покупця) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail,) не менше ніж за 2 (два) робочі дні про дату та орієнтовний час поставки товару.

Торги не відбулися

2 310.00 UAH з ПДВ
Номер: bb605a9d38e140a78da9968411003b6d
Внутрішній номер закупівлі: 22982706
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-22-014911-a   
Замовник: Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Контактна особа: Власенко Григорій 380986103878 vlasenkogs66@gmail.com https://vvpu.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 310.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.10.2024 16:54 - 25.10.2024 18:00
Дата відміни: 25.10.2024 18:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Проект договору: Завантажити

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тарілки столові
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11 На карті