-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту офісної техніки
Завершена
281 876.00
UAH з ПДВ
Номер:
1e923860b7364d74bc697e671e09b3f8
Внутрішній номер закупівлі:
22975346
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-22-007487-a
Замовник:
Дніпропетровська обласна прокуратура
×
-
Код ЄДРПОУ:
02909938
-
Адреса:
49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд.38
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Чередниченко Яна Віталіївна 380997753487 mtz@prk.dp.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА Код ЄДРПОУ 02909938, місцезнаходження замовника - 49044, Дніпропетровська область, просп. Дмитра Яворницького, 38 м. Дніпро; категорія замовника - підприємства, установи, організації, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"- орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту офісної техніки, згідно ДК 021:2015 код 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».
Розмір бюджетного призначення: 281 876,00 грн.
Підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2024 рік.
За результатами проведеної процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікаційний номер: UA-2024-02-19-005586-a) був укладений договір від 07.03.2024 № 89 між Дніпропетровською обласною прокуратурою та Приватним підприємством «НОВИЙ СЕРВІС» щодо надання послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту офісної техніки, згідно ДК 021:2015 код 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки». Сума договору – 1 127 808,00 грн.
Загальна кількість (обсяг) послуг: 4739 послуг.
Строк надання Послуг: до 31.12.2024 року.
За результатами фактично наданих послуг станом на 17.10.2024 залишок коштів за вказаним договором від 07.03.2024 № 89 становить 39 192,00 грн.
Водночас проаналізувавши обсяг споживання обласною прокуратурою вищевказаних послуг уповноважена особа прийшла до висновку, що для подальшого її користуванням до 31.12.2024, враховуючи залишок послуг по договору від 07.03.2024 № 89 та нормального функціонування офісної техніки, потрібно здійснити закупівлю додаткового обсягу вищевказаних послуг.
Таким чином, у Дніпропетровської обласної прокуратури як у замовника після укладення договору про закупівлю від 07.03.2024 № 89 виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця надавача послуг - Приватного підприємства «НОВИЙ СЕРВІС».
Очікувана вартість закупівлі - 281 876,00 грн.
Таким чином, загальна вартість додаткових послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю від 07.03.2024 № 89, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, а саме становить – 24,99%.
На підставі вищевикладеного, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей необхідно здійснити закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу шляхом укладання прямого договору для закупівлі товару за предметом: послуги з заправки та відновлення картриджів, ремонту офісної техніки, згідно ДК 021:2015 код 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», на загальну вартість предмета закупівлі 281 876,00 грн., шляхом укладання відповідного договору з Приватним підприємством «НОВИЙ СЕРВІС».
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Очікувана вартість:
281 876.00 UAH з ПДВ
Додаткова ознака:
Українська Визвольна Війна
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки картриджів
Кількість
869 послуга
Період постачання
17.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з відновлення картриджів
Кількість
414 послуга
Період постачання
17.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВИЙ СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33564552
-
Контактна особа:
Сергій РУДЕНКО 0567977821 0504530935@ukr.net
-
Адреса:
49080, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ ЗАМПОЛІТА БЄЛЯЄВА , будинок 4, квартира 93
Ціна пропозиції
281 876.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.10.2024 12:52
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
3be530acb6154c3dbae022d3590ae4ff
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-22-007487-a-b1
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВИЙ СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33564552
-
Адреса:
49080, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ ЗАМПОЛІТА БЄЛЯЄВА , будинок 4, квартира 93
Номер договору:
304
Сума договору:
281 876.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
240 896.67 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Послуги з заправки картриджів: 204.31000 UAH з ПДВ
Послуги з відновлення картриджів: 252.00000 UAH з ПДВ
Послуги з відновлення картриджів: 252.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
17.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
17.10.2024 11:00
Статус:
Підписаний