-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання дороги по вул. Бічна Індустріальна в с. Муроване Львівського району Львівської області. (поточний ремонт дороги) (додаткові роботи)».
Завершена
2 169 714.70
UAH з ПДВ
Номер:
d49b81b5a0f44f6bab5d473b5058cdbd
Внутрішній номер закупівлі:
22975028
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-22-007197-a
Замовник:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
04369707
-
Адреса:
81120, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
КОРЕЦЬКА Іванна 380678093124 Tender.murovanska.otg@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника до кінця 2024 р.
Так, 08 липня 2024 року Замовником торгів було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю на закупівлю послуг ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання дороги по вул. Бічна Індустріальна в с. Муроване Львівського району Львівської області. (поточний ремонт дороги)».) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-08-008219-a), за результатами якої був укладений договір № 335 з ПП «Мегапромбудімпекс» на суму 13 600 000,00 грн. з ПДВ.
Однак, в процесі виконання робіт відповідно до укладеного Договору №335 постала необхідність у закупівлі додаткових послуг, а саме відповідно до листа ПП «Мегапромбудімпекс» №48 від 12.08.2024 р. під час надання послуг згідно договору №335 від 24.07.2024 р. при виконанні робіт по влаштуванні траншеї під каналізації виявлено, що ґрунт для зворотного засипання труб складається з плавунів та чорноземів. Зворотне засипання виявленими ґрунтами недоцільне, тому що це призведе до просідання дорожнього полотна у майбутнього. Відтак, виникла необхідність у вивезенні ґрунту та траншеї з трубами під каналізацію засипати піском, що забезпечить неможливість просідання дороги при експлуатації.
На підставі отриманого листа Замовником торгів було прийнято рішення про створення робочої групи. Так, відповідно до частини 12 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, прийнятих на його виконання / нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель, Замовнкиом торгів було прийнято рішення №114 від 30.08.2024 р. «Про створення робочої групи» щодо вирішення виробничих питань щодо надання додаткових послуг по об’єкту: «Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання дороги по вул. Бічна Індустріальна в с. Муроване Львівського району Львівської області. (поточний ремонт дороги)».
02.09.2024 року відбулася виробнича нарада робочої групи щодо вирішення виробничих питань щодо надання додаткових послуг по об’єкту: «Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання дороги по вул. Бічна Індустріальна в с. Муроване Львівського району Львівської області. (поточний ремонт дороги)». За результатами виробничої наради робочої групи було прийнято рішення внести зміни в кошторисну частину проекту в частині приведення у відповідність додаткових обсягів послуг та запропоновано Замовнику торгів укласти новий договір та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до п. 13 Особливостей.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі «Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання дороги по вул. Бічна Індустріальна в с. Муроване Львівського району Львівської області. (поточний ремонт дороги) (додаткові роботи)» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
Варто зауважити, що Замовником повністю дотримано вимоги підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме, додаткові послуги пов’язані з предметом закупівлі основного договору, закуповуються в того самого виконавця, закупівля здійснюється після укладення договору про закупівлю, та загальна вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Окрім цього, пунктом 13 Особливостей встановлено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 15, 17, 18 цього пункту замовник може не публікувати договір про закупівлю та/або додатки до нього.
Таким чином, разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за пп. 8 п. 13 Особливостей».
Очікувана вартість:
2 169 714.70 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Послуги з виконання відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання дороги по вул. Бічна Індустріальна в с. Муроване Львівського району Львівської області. (поточний ремонт дороги) (додаткові роботи)».
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП "Мегапромбудімпекс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41275610
-
Адреса:
79066, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЗУБРІВСЬКА, будинок 34Г, квартира 5
Ціна пропозиції
2 169 714.70 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.10.2024 12:41
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e7e279f2dff5448ab8efd86f00a44d9f
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-22-007197-a-b1
Постачальник:
ПП "Мегапромбудімпекс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41275610
-
Адреса:
79066, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЗУБРІВСЬКА, будинок 34Г, квартира 5
Номер договору:
487
Сума договору:
2 169 714.70 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 808 095.58 UAH без ПДВ
Період дії договору:
21.10.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
21.10.2024 00:00
Статус:
Підписаний