• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект засобів навчання для кабінету біології

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

932 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 660.00 UAH
Номер: 07e5981136984c9bac822aa21726362a
Внутрішній номер закупівлі: 22973472
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-22-005832-a   
Замовник: Відділ освіти Великоберезовицької селищної ради
Контактна особа: Наталія Ходанович +380975042529 khodanovychn@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 932 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 22.10.2024 11:51 - 27.10.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 22.10.2024 11:51 - 30.10.2024 00:00
Період кваліфікації: 30.10.2024 00:00 - 30.10.2024 09:55
Період завантаження договору: 05.11.2024 00:00 - 15.11.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴932 000.00 Комплект засобів навчання для кабінету біології