• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари та дрібне канцелярське приладдя (згідно ДК 021:2015(СPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

28 636.92 UAH без ПДВ
Номер: 582ef1414ab540a38e42516baa1891e5
Внутрішній номер закупівлі: 22961041
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-21-008783-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Оксана Захарченко +380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 28 636.92 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний Maestro Standard Plus A4 80г/м 500 арк В+
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 87 пачка
Період постачання до 21.10.2024
Місце постачання 04205, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Левка Лук’яненка, 16 На карті
Папір офісний Everywhere Multifunction Paper A4 80 г/м 500арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 87 пачка
Період постачання до 21.10.2024
Місце постачання 04205, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Левка Лук’яненка, 16 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Інютіна Світлана Петрівна
Ціна пропозиції 28 636.92 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.10.2024 14:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 3fb5c1c0c631464abf3f86dd4a7ec090
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-21-008783-a-a1
Постачальник: Інютіна Світлана Петрівна
Номер договору: 21
Сума договору: 28 636.92 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 21.10.2024 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 21 від 21.10.2024_0001.pdf
p7s
sign.p7s