-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Миші; Багатофункціональні пристрої; Клавіатури
Поставка партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше трьох робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника. Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Строк поставки Товару: до 01.12.2024.
Завершена
20 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
44b7b7277598495fadc9d15cf24e771c
Внутрішній номер закупівлі:
22944200
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-10-18-008276-a
Замовник:
НОВОМАР'ЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04376009
-
Адреса:
55424, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район, село Новомар'ївка, вулиця Данила Галицького, 24
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Оксана Колесниченко +380680667907 kolesnychenko.oksana@novomarivka.org.ua https://novomarivka.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
20 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
18.10.2024 13:39 - 23.10.2024 08:00
Період кваліфікації:
23.10.2024 08:00 - 25.10.2024 09:51
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- ОписОплата товару здійснюється Замовником за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у суворій відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару здійснюється за адресою Замовника, яка зазначена в Договорі. Поставка Товару здійснюється згідно з заявкою Замовника. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше трьох робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях3 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Миші
Кількість
5 штука
Період постачання
до 01.12.2024
Місце постачання
55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Вознесенського району, вул. Данила Галицького, 24
На карті
Багатофункціональні пристрої
Кількість
1 штука
Період постачання
до 01.12.2024
Місце постачання
55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Вознесенського району, вул. Данила Галицького, 24
На карті
Клавіатури
Кількість
3 штука
Період постачання
до 01.12.2024
Місце постачання
55424, Україна, Миколаївська область, с.Новомар'ївка, Вознесенського району, вул. Данила Галицького, 24
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "САНТАРЕКС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30126040
-
Контактна особа:
Копотієнко Олег Федорович +380512451945 santarex_tender@ukr.net
-
Адреса:
54009, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б
Початкова пропозиція
15 312.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 312.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.10.2024 09:51
Відповіді на вимоги
1
Документи
2
Скарги
0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3395906995
-
Контактна особа:
Сінькевич Олександр 380967246762 SINKEVYCHFOP@GMAIL.COM
-
Адреса:
32200, Україна, Хмельницька область, Деражня, Володими ра СОЛОМЧУКА, будинок 1Б, квартира 51
Початкова пропозиція
17 196.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 196.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
40
Документи
2
Скарги
0
ФОП "Штефюк Марія Іванівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2362519120
-
Контактна особа:
Марія Штефюк +380964038713 pccprozorro@gmail.com
-
Адреса:
59011, Україна, Чернівецька область, Чернівецький р-н, село Костинці, вул. Підсопігорянська, будинок б/н
Початкова пропозиція
18 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
18 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
40
Документи
3
Скарги
0
ФОП "Сахно Сергій Олександрович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3127117595
-
Контактна особа:
Сергій Сахно +380976099625, +380976099625 sergej1308@ukr.net
-
Адреса:
69118, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Новокузнецька, будинок 5Г, квартира 2
Початкова пропозиція
19 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
40
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
2d11c442dac142abaa52ba5c1de9237f
Ідентифікатор договору:
UA-2024-10-18-008276-a-b1
Постачальник:
ТОВ "САНТАРЕКС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30126040
-
Адреса:
54009, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б
Дані про підписанта Постачальника:
Копотієнко Олег Федорович, santarex@trion.mk.ua, +380512451945, UA663052990000026002031703010, статуту, директор
Номер договору:
128
Сума договору:
15 312.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
12 760.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
25.10.2024 09:53
Статус:
Виконаний