• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Придбання канцелярських товарів

Завершена

14 127.96 UAH з ПДВ
Номер: 49e4f57dfef649119a1d8a4beb3abdf3
Внутрішній номер закупівлі: 22899313
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-15-012286-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Михайленко Ярослава 380442494712 k334@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 14 127.96 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 лот
Період постачання 15.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 03151, Україна, Київська область, Київ, просп. Повітряних Сил, 41 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Ціна пропозиції 14 127.96 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.10.2024 15:45
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 92f9169f27434c25894358640a1c6862
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-15-012286-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 15/10
Сума договору: 14 127.96 UAH з ПДВ
Сума договору: 11 773.30 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Придбання канцелярських товарів: 14 127.96000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 15.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 15.10.2024 00:00
Статус:
Підписаний