• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг)

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178.Технічні та якісні характеристики розроблялись згідно з:Вимог спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України 242/329 від 01.06.2005 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»;Вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;Вимог Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V.Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою КМУ № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами);ЗУ«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;Наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі-Очікувана вартість розрахована на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 18.01.2020р., з використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Згідно з рішенням Виконавчого комітету Луцької міської ради, затверджено грошові норми в розмірі 50 грн. за 1 обід.

Торги не відбулися

647 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 237.50 UAH
Номер: 39fa7992698f4724a32a852811a36edd
Внутрішній номер закупівлі: 22886960
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-14-014276-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 11 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Омелян Оксана 380665606972 school.11.lutsk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 647 500.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 14.10.2024 18:45 - 19.10.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 14.10.2024 18:45 - 22.10.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴647 500.00 Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг)