• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Буряк столовий другого товарного сорту, 5-14 см, ДСТУ 7033; Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035; Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234; Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037; Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133

Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними у видаткових накладних, після чого формується зведена видаткова накладна по всіх навчальних закладах. Умови поставки – виключно в асортименті та в обсязі, зазначених у заявці ЗАМОВНИКА, з обов’язковим дотриманням строків придатності Товару. ЗАМОВНИК замовляє Товар на наступні періоди із зазначенням конкретного місця поставки електронною поштою, факсимільним зв’язком, телефонограмою або іншими засобами зв’язку, а ПОСТАЧАЛЬНИК виконує дане замовлення. В замовленні вказується адреса доставки, кількість продукції, категорія призначення (пільгова категорія, батьківські кошти, тощо). При доставці товару ПОСТАЧАЛЬНИК надає видаткові накладні по кожній категорії призначення в двох примірниках – один за адресою поставки, другий – в бухгалтерію ЗАМОВНИКА. У видаткових накладних вказується назва товару, одиниця вимірювання, ціна за одиницю, сума, назва документа, що посвідчує якість товару (сертифікату, декларації, посвідчення про якість тощо). Крім того, ПОСТАЧАЛЬНИК надає в бухгалтерію ЗАМОВНИКА узагальнену накладну на весь товар, доставлений в пункти призначення з обов’язковою розшифровкою кількості товару по кожній адресі доставки та категорії призначення для оплати в Казначейській службі. Товар має постачатися дрібними партіями, регулюється залежно від строку їх реалізації та кількості дітей, які відвідують навчальний заклад (перелік і адреса наведені у Додатку 2) у кількості та асортименті згідно із заявками ЗАМОВНИКА. Доставка проводиться 1 раз на тиждень в робочі дні з 8-00 до 16-00 годин в обумовлений час транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Доставка Товару до харчоблоків та його розвантаження здійснюється за рахунок та засобами ПОСТАЧАЛЬНИКА. Датою постачання товару є дата приймання ЗАМОВНИКОМ партії товару, що підтверджується підписом уповноваженого представника ЗАМОВНИКА на всіх примірниках видаткової накладної. Товар має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, сухою, неушкодженою, добре запакованою та не повинна мати стороннього запаху. Упаковка повинна бути промаркована. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо. Просимо врахувати, що Кельменецька селищна територіальна громада Дністровського району є прикордонною зоною.

Завершена

432 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 85abc645878b49fab99aab47a7d0e6ab
Внутрішній номер закупівлі: 22815495
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-08-001142-a   
Замовник: КЕЛЬМЕНЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Алла Накай +380963436738 tender.rada-kelm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 432 300.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 08.10.2024 09:34 - 11.10.2024 00:00
Період кваліфікації: 11.10.2024 00:00 - 11.10.2024 09:41
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк столовий другого товарного сорту, 5-14 см, ДСТУ 7033
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 3000 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю, Заклади освіти На карті
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 2000 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю, Заклади освіти На карті
Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 1900 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю, Заклади освіти На карті
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 2650 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю, Заклади освіти На карті
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, ДСТУ 8133
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 7800 кілограм
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 60100, Україна, Чернівецька область, на території Кельменецької територіальної громади, згідно Додатку 2 до договору про закупівлю, Заклади освіти На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Тимінський Роман
Початкова пропозиція 429 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
429 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.10.2024 09:41
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 670f92b92ac14c66bc350a082a7aa78f
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-08-001142-a-c1
Постачальник: ФОП Тимінський Роман
Дані про підписанта Постачальника: Тимінський Роман Григорович, timinskiy23@gmail.com, 0962222262, UA963052990000026000001808011, Свідоцтва, Директор
Номер договору: 231
Сума договору: 429 300.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 15.10.2024 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 231.pdf
p7s
sign.p7s