• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Постачання теплової енергії (ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)

Завершена

336 352.44 UAH з ПДВ
Номер: bb20c2d97ffd4097bc474e66fad1f80f
Внутрішній номер закупівлі: 22791338
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-04-004063-a   
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Квач Валерія Юріївна 380542700479 kvach.vy@restoration.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09.11.2024 р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Для опалення офісного приміщення Служби відновлення у Сумській області на період опалювального сезону 2024-2025 р. виникла потреба у закупівлі теплової енергії. Враховуючи положення законів України «Про теплопостачання», «Про природні монополії», постанови НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 25.07.2017 р. № 930, згідно зі Зведеним переліком субʼєктів природних монополій станом на 31.08.2024 р. (оприлюднено на сайті АМКУ 13.09.2024 р.) ТОВ «Сумитеплоенерго» є монополістом на території Сумської області по транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими шляхами. Таким чином, замовником здійснюється закупівля товару та обрано відповідне виключення. Обсяг закупівлі визначається з урахуванням потреби замовника на період опалювального сезону 2024-2025 р. Очікувана вартість закупівлі розрахована згідно з максимальним тепловим навантаженням на будівлю та відповідно до діючих тарифів ТОВ «Сумитеплоенерго» (розпорядження від 24.04.2024 р. №140-ВКВА – 4 091,50 грн. за 1 Гкал (з ПДВ). Службою відновлення у Сумській області підтверджується нагальна потреба в закупівлі теплової енергії. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби Служби відновлення у Сумській області у тепловій енергії, для завчасної підготовки до початку опалювального сезону в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість: 336 352.44 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Постачання теплової енергії (ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)
Код ДК 021:2015: 09323000-9 Централізоване опалення
Кількість 82.20769 гігакалорія
Період постачання 10.10.2024 - 15.04.2025
Місце постачання 40002, Україна, Сумська область, Суми, вул. Роменська, 79/2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Сумитеплоенерго"
Ціна пропозиції 336 352.44 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.10.2024 11:20
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: ca41d0521a4b45bf8ce5447615446da7
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-04-004063-a-c1
Постачальник: ТОВ "Сумитеплоенерго"
Номер договору: 1735-Т
Сума договору: 336 352.44 UAH з ПДВ
Сума договору: 280 293.70 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.10.2024 00:00 - 03.10.2025 00:00
Дата підписання: 03.10.2024 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
1735-Т від 03.10.2024.pdf