• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Бланки (особовий рахунок по зарплаті, накладна А4-1, накладна А5-1, меню-вимога, відомість витрат матеріалів на потреби закладу)

Завершена

3 910.00 UAH без ПДВ
Номер: 8480ef2a67f64fcdb87a6032dfda909b
Внутрішній номер закупівлі: 22776015
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-03-002562-a   
Замовник: Комунальний заклад Київської обласної ради "Спеціалізований обласний будинок дитини м. Біла Церква"
Контактна особа: Наталія Михайлюк +380633049394 32esefip@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: У замовника є необхідність провести закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У замовника є наявна потреба провести закупівлю товару/послуги/роботи за предметом закупівлі ДК 021:2015 - "22820000-4" – Бланки (особовий рахунок по зарплаті, накладна А4-1, накладна А5-1, меню-вимога, відомість витрат матеріалів на потреби закладу), очікувана вартість якого становить 3 910,00 грн. Відповідно до пункту 11 Особливостей замовник може здійснити таку закупівель без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість: 3 910.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Особовий рахунок по зарплаті А3-2 хром 0,4
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 На карті
Накладна А4-1, 70г/м2
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 700 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 На карті
Накладна А5-1, 70г/м2
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 На карті
Меню-вимога ф.299, А3-2, 70г/м2
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 На карті
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу, А4-2, 70г/м2
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 200 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Крижанівського, 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Міхайліченко Олександр Федорович
Ціна пропозиції 3 910.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.10.2024 10:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b20e6eca34464ca6b44cc0ad97e65631
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-03-002562-a-a1
Постачальник: Міхайліченко Олександр Федорович
Номер договору: 116
Сума договору: 3 910.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Особовий рахунок по зарплаті А3-2 хром 0,4: 8.00000 UAH без ПДВ
Накладна А4-1, 70г/м2: 1.80000 UAH без ПДВ
Накладна А5-1, 70г/м2 : 0.90000 UAH без ПДВ
Меню-вимога ф.299, А3-2, 70г/м2 : 2.80000 UAH без ПДВ
Відомість витрат матеріалів на потреби закладу, А4-2, 70г/м2 : 1.80000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 02.10.2024 10:20
Статус:
Підписаний