• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 2

Cуміш сухофруктів прикопчені (в асортименті), ДСТУ 8494

Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десяти ) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Поставка Товару здійснюється згідно заявок Покупця за рахунок Постачальника. Строк поставки товару має становити не більше 3-х робочих днів з моменту отримання заявки. Товар відвантажується Постачальником за адресою закладу з позначенням терміну зберігання , за умови їх зберігання відповідно до встановлених норм та правил зберігання. . Завантаження та розвантаження Товару здійснюється представниками Постачальника за рахунок Постачальника.

Завершена

32 200.00 UAH з ПДВ
Номер: 19f16d02729a4547b42413eca10b2cee
Внутрішній номер закупівлі: 22772528
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-02-012846-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "2-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Оксана Ковальська 380999355128 buh2mklpoltava@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 32 200.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 02.10.2024 17:59 - 05.10.2024 18:00
Період кваліфікації: 05.10.2024 18:00 - 07.10.2024 07:40
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
Код ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Кількість 350 кілограм
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, ВУЛИЦЯ МОНАСТИРСЬКА, будинок 7 А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Борута Таміла Володимирівна
Початкова пропозиція 20 475.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 475.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.10.2024 07:40
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРІНЬКО ОЛЬГА ІГОРІВНА
Початкова пропозиція 22 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Скарги 0
ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 23 660.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 660.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФОП ТКАЧЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Початкова пропозиція 27 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Початкова пропозиція 27 993.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 993.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 2
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 7dee988c1d7d47ffb2321a4ea82a1834
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-02-012846-a-a1
Постачальник: ФОП Борута Таміла Володимирівна
Дані про підписанта Постачальника: Борута Таміла Володимирівна, borutatamila@gmail.com, 0675333103, UA203314890000000000260005085, виписки з єдр, підприємець
Номер договору: 386
Сума договору: 20 475.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 20 475.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 09.10.2024 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 386.pdf
p7s
sign.p7s