-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221.Картопля повинна бути врожаю 2024 року. Картопля повинна розфасована в чисті сухі мішки, сітки.Якісні показники картоплі мають відповідати всім встановленим нормативам (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Бульби повинні мати круглу або овальну форму, щільну і тонку шкірку, жовту м'якоть. Картопля повинна бути цілою чистими, сухою (без ростків та не зів’ялою). Сфера застосування: Картопля столова (харчова). Картопля повинна відповідати за формою і забарвленням. Не допускаються: - коричневі плями від теплової дії; - тріщини більше 5 мм в глубину; - сірі, сині чи чорні плями в 5 мм в глубину; - промерзла; Розмір бульб по найменшому діаметру для видовжених і округлених форм від 50 мм. Картопля повинна надходити без дефектів, обчищеною від землі. Наявність бульб з механічними пошкодженнями не більше 5%, наявність землі, що прилипла до бульб не більше 1%.Технічні характеристики предмету закупівлі (у т. ч. маркування товару) повинні відповідати Закону України від 23.12.1997 року № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якісті харчових продуктів” (зі змінами) та стандартам, передбаченим законодавством України. Постачання і розвантаження товару здійснюється спецтранспортом, силами та за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад лікарні за адресою ЗАМОВНИКА. Постачання товару здійснюється постачальником поетапно відповідно до потреби ЗАМОВНИКА (1 раз на місяць по 2000 кг) і виконується на протязі узгодженого терміну (до 3 робочих днів) за адресою ЗАМОВНИКА з 8.00 до 15.00 у робочі дні з моменту отримання заявки від ЗАМОВНИКА. Заявка на отримання партії товару проводиться за телефоном ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі.Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за поставлений товар здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ за товар протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати постачання товару на підставі видаткової накладної.Залишок терміну зберігання на момент постачання товару повинен бути не менше 90% від терміну зберігання. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує якість товару, яка підтверджується або сертифікатами якості або іншими документами.
-
Код ЄДРПОУ:
02002724
-
Адреса:
63202, Україна, Харківська область, Харківський район, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписНа підставі видаткової накладної
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні