• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Файли А4(100шт) за ЄЗС ДК 021:2015: 30190000- 7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

100.00 UAH без ПДВ
Номер: cf81ec0d8a3341ce814fa2e82b690652
Внутрішній номер закупівлі: 22662773
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-23-000426-a   
Замовник: Відділ освіти,культури,молоді та спорту Сосницької селищної ради
Контактна особа: Коропець Тетяна 380961291140 Tender_osvita@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 100.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Файли А4(100шт) за ЄЗС ДК 021:2015: 30190000- 7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 16100, Україна, Чернігівська область, Сосницький р-н, селище міського типу Сосниця, вулиця. Л.Українки, будинок 3 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фоп Крючок Н.О.
Ціна пропозиції 100.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.09.2024 08:55
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0f248182bb9041ea8d7cd02e2c0ca194
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-23-000426-a-c1
Постачальник: Фоп Крючок Н.О.
Номер договору: 442
Сума договору: 100.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Файли А4(100шт) за ЄЗС ДК 021:2015: 30190000- 7 Офісне устаткування та приладдя різне: 100.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.09.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 23.09.2024 08:00
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s