-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Постачання за вимогою Замовника по партійно
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
d8ebd5c08ee84449bfc773f6fde02d84
Внутрішній номер закупівлі:
22628621
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-09-18-010403-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38571999
-
Адреса:
08200, Україна, Київська область, Ірпінь, улиця Садова, будинок 38
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Горошко Алла Олександрівна 380459795212 market.dep@irpin-med.center
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
100 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
20.09.2024 10:39 - 25.09.2024 00:00
Період кваліфікації:
з 25.09.2024 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за товар проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів після прийняття товару Покупцем за накладною або актом приймання.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Кількість
1 пачка
Період постачання
до 31.12.2024
Інформація про скасування
Номер:
d56323802c15452e9a5f6b60bad134d0
Причина скасування:
Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:
Під час проведення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що настали для Замовника внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме: згідно доповідної №64 від 10.09.2024 в якій було вказано 500 пачок, було допущено механічну помилку в запиті (ціни) пропозицій і вказано 1 пачка, що неможливо виправити.
Враховуючи викладене, для Замовника настали дії обставин непереборної сили.
Відповідно до підпункту 3 пункту 65 Порядку № 822 замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Враховуючи викладене, запит пропозицій постачальників щодо Закупівлі підлягає відміні.
Дата опублікування:
30.09.2024 13:47
Дата виконання:
30.09.2024 13:47
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3153403953
-
Контактна особа:
Бердник Віталій 380971006677 berdnik.076@gmail.com
-
Адреса:
50103, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 98, квартира 9
Початкова пропозиція
500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги
8
Документи
2
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2997913694
-
Контактна особа:
Олег Бонящук +380985464006 oleg@bravopap.com.ua
-
Адреса:
23310, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, місто Гнівань, ПРОВУЛОК ГОГОЛЯ, будинок 2
Початкова пропозиція
89 970.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
89 970.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги
8
Документи
3