• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК021:2015:03210000-6 «Зернові культури та картопля» (Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221)

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 - 21000,00 кг.. Постачальник гарантує, що Картопля столова пізніх сортів, придатна для заготівлі, врожаю 2024 року, ДСТУ9221:2023 «Картопля продовольча. Технічні умови». Картопля заготівельна має бути сорту екстра. Опис товару: Бульби картоплі цілі, чисті, здорові, сухі, не порослі, без ознак в’ялості, рожевого, жовтого або червоного кольору (в середині білого або жовтого кольору). Картопля повинна бути середнього розміру (вага картоплини має бути 90-170 грамів), розмір не менше 50 мм в діаметрі округло-овальної форми. Пізні сорти повинні бути придатні для довготривалого зберігання. Без механічних ушкоджень, не уражена сільськогосподарськими шкідниками і хворобами, без цвілі, загнивання, запарювання, сторонніх присмаків та запахів. Не допускаються бульби позеленілі, зів'ялі, розтиснуті, підмерзлі, з наявністю органічних і мінеральних домішок. Картопля має бути очищена від землі сухим способом. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), а також мати необхідний документ що підтверджує якість та відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. Товар повинен бути упакований у сітки. Без ГМО. Товар повинен бути розфасований у мішках (сітках) по 20 - 30 кг.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою / замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Умови оплати: Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар , тощо) з кожною партією товару. Транспортування – постачання, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника.

Завершена

399 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 93489a8fa4b24c70a9a21c8367ee5d4f
Внутрішній номер закупівлі: 22622484
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-18-004326-a   
Замовник: КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
Контактна особа: Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 399 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.09.2024 11:27 - 23.09.2024 08:00
Період кваліфікації: 23.09.2024 08:00 - 24.09.2024 14:34
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 21000 кілограм
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 37950, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ТКАЧЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Початкова пропозиція 356 580.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
356 580.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.09.2024 14:34
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Початкова пропозиція 378 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
378 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "МКТ23"
Початкова пропозиція 378 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
378 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП "БОРОДІН ДАНИЛО ІГОРОВИЧ"
Початкова пропозиція 380 100.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
380 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 8a58cd16dcd5431589ba64a8c227242d
Ідентифікатор договору: UA-2024-09-18-004326-a-b1
Постачальник: ФОП ТКАЧЕНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Дані про підписанта Постачальника: МАРІЯ ТКАЧЕНКО, maria.tkachenko151077@gmail.com, 380502821389, UA763052990000026000021214094, Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (номер запису 2010350000000384024 від 25.08.2023, Фізична особа підприємець
Номер договору: 381
Сума договору: 356 580.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.09.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 25.09.2024 13:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 381.pdf
p7s
sign.p7s