• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (упорядкування документів)

1. Проведення експертизи цінності документів. 2. Поаркушний перегляд та звірка наявності документів постійного та тривалого термінів зберігання та додатків до них. 3. Формування та оформлення справ відповідно до вимог „Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях”, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 (далі – Правила): - систематизація документів у справі; - нумерація аркушів справи; - складання засвідчувального напису справи; - за необхідності – внутрішнього опису справи; - оформлення справи відповідно до вимог Правил, проставлення архівних шифрів та штампів. 4. Оправлення справ: - прошивка на 4 проколи суровими нитками; - жорстка обкладинка; - оклеювання торця справи лидерином (бумвінілом). 5. Складання описів: - справ постійного зберігання; - справ з кадрових питань (особового складу) відповідно до вимог Правил. 6. Складання історичних довідок, передмов до описів відповідно до вимог Правил. 7. Складання актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду відповідно до вимог Правил Фінансового управління Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за 2011 – 2016 роки. 8. Погодження описів, історичної довідки та актів про вилучення для знищення документів з Експертно – перевірною комісією Державного архіву міста Києва.

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Номер: 3f0bd00fc7b8446b8fa90d8beceb7166
Внутрішній номер закупівлі: 2261645
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-19-000575-c   
Замовник: Фінансове управління Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Гарбарчук Ірина Юріївна 380442350378 vipiski@ukr.net http://shev.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сфероюАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150.00 UAH
Період уточнення: 19.07.2018 12:21 - 20.07.2018 15:00
Період прийому пропозицій: 20.07.2018 16:00 - 23.07.2018 20:00
Аукціон: 24.07.2018 15:25 - 24.07.2018 15:46
Період кваліфікації: 24.07.2018 15:46 - 31.07.2018 16:04
Період завантаження договору: 31.07.2018 15:03 - 20.08.2018 15:03

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (упорядкування документів)
Код ДК 021:2015: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість 1 послуга
Період постачання (не задано)
Місце постачання 01030, Україна, місто Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького, 24 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ЮАФ"

Оскарження: 24.07.2018 15:46 - 02.08.2018 15:03
Початкова пропозиція 24 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
31.07.2018 15:03
Документи 6
Скарги 1
ФОП Семенюк Катерина Василівна

Оскарження: 31.07.2018 15:03 - 02.08.2018 16:04
Початкова пропозиція 25 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.07.2018 16:04
Документи 5
Скарги 1

Контракти

Номер: 085d57a69a5f4172af951062b67e8217
Ідентифікатор договору: UA-2018-07-19-000575-c-b1
Постачальник: ФОП Семенюк Катерина Василівна
Номер договору: 0708
Сума договору: 23 200.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.08.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 07.08.2018 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір про архів.pdf